- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Pihenőhét és nosztalgianap

2008. augusztus 23. - Antibaby
Fél év megfeszített tempó után hirtelen itt maradtam a rengeteg szabadidő közepén. Nehezen tudom felidézni, mit is tudtam annak idején kezdeni vele. Amik eszembe jutnak, azokhoz nincs kedvem. Tulajdonképpen semmihez sincs kedvem, csak ülni a szobában, esetleg sétálni (nem a szobában). Töltekezni, pihenni.
Antiszoc napokat élek, bár lassan hetekben is mérhetném. Talán három olyan ember van, akit elviselek magam körül. Ilyenkor mindennel nagyon kritikus vagyok, én ráadásul utálom ezt magamban. Vagy fél tucat "nem tudtam nem észrevenni, hogy..." típusú post áll piszkozatban, de nincs energiám, hogy kiküldjem őket a netre és álljam a vitát.
Kétségbeestem, vajon örökre így maradok-e. A pszichodokim megnyugtatott, hogy most erre van szükségem, élvezzem ki a semmittevés minden csodálatos pillanatát. Aztán újult erővel... na. Ezt fogom tenni.

Egyik éjjel céltalan tévékapcsolgatás közben a Filmmúzeumra keveredtem és elcsíptem egy dokufilmet a V'Moto-rock zenekarról. Azóta szinte folyamatosan az ő videóikat nézem. Szerettem én mindig is, csak kicsit elfelejtettem. De tuti, hogy ha 10 évvel korábban születek, huszonévesen V'Moto-rock rajongó lettem volna, később meg Demjéné. Eszméletlenek a szövegek, Rózsi piszok jól énekel, bejön a zene is, tele érzelemmel és ráadásul korhű. "40 a jegy, s talán 60 az élet..."
Elérhető felvételből sajnos keveset találtam, főleg Három Kívánságos "haknikat", de így sem rossz. Némelyikről ugyan nem értem, miért fekete-fehér, amikor már színesben is láttam... Na mindegy.

 
Fekszem az ágyon                              Moziklip

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr666823217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

19110 2008.08.23. 13:35:45

Amennyire tudom, ezt nem V'-színekben énekelte, de nekem ez a kedvencem: http://www.youtube.com/watch?v=BeAtaoCxI3o Egyébként tényleg jó a hangja. És nagyon jó zenészek vették körül mindig (Bergendy, Presser, stb.) Neked meg azt kívánom, hogy az antiszoc szálljon messzire.

2582 2008.08.23. 13:57:23

Köszönöm. Ez a szám volt valami reklámban is, nem? Még nagyon pici voltam, nem emlékszem, miben hallottam. Én a Szerelem első/második vérig vonalat is nagyon szeretem. Akkor voltam kiskamasz, amikor Bery Ary és Gombóc... jaj. :)

2582 2008.08.23. 14:00:39

http://uk.youtube.com/watch?v=EZBkdC_L1qY

Ági 2008.08.23. 14:27:16

Hehe, első komolyabb újságírói interjúm Beri Aryval volt. :-))

2582 2008.08.23. 14:31:08

Ági, mikor történt ez? Még a 80-as években, vagy amikor újra előbukkant? Egyébként az újságírói tevékenységed új nekem. Mesélhetnél róla, akár mailben is. :)

Ági 2008.08.24. 14:43:11

80-as években. A többiről majd próbálok mailt írni, de nemigen van időm mostanság...

2582 2008.08.24. 19:25:56

oké, köszi, értem és megértem.:)
süti beállítások módosítása