- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Borogatom, elmúlik

2008. augusztus 27. - Antibaby
Nem blogolok, mert még mielőtt írnék, már elkezdek agyalni a reakciókon, s tartok a támadásoktól, a félreértésektől, a feszültségtől. Rég volt ilyen, vagy talán még soha, hogy ez az érzés (amit lazán beteszek az önbizalomhiány feliratú fiókba) annyira elhatalmasodjon, hogy egy betűt sem pötyögök le. El fog múlni, tudom, de addig sem kellemes állapot.
Naná, hogy ez is olyan téma most, ami miatt félhetnék. De közben őszinte közléskényszerben is szenvedek. Megmutatni a gyengeségeimet is. Inkább magamat "kigúnyolni", mint hogy más tegye meg.

Egyébként lehet, hogy komoly betegségem van, afféle "nem játék" típusú. Még nyaralok egy utolsót, aztán kivizsgáltatom. Röhej az egész, mert tabu téma, ezért aztán 15-16 éve még sosem beszéltem róla senkivel, nem is tudtam, hogy a tüneteim nem hétköznapi, normális reakciói a testnek. Így utólag nem tudom, hogyan hihettem, hogy azok. Mostmár két emberrel megosztottam, kicsit könnyebb így, hogy tudnak róla.
Egyikük a pszichodokim. Vadul jegyzetelt, feltett ezer kérdést, amitől én hosszú hónapok után ismét bőgtem egy nagyot. Jé, tényleg, ma képes voltam zokogni. Ez is eredmény... Aztán átkötött, milyen pszichés okai lehetnek a bajomnak, és ismét eljutottunk az örök témáimhoz. Házi feladat: egy el nem küldendő levelet írni anyukámnak és még egy kiválasztott személynek, a velük kapcsolatos összes sérelmemről. Van rá egy hetem, vagy kettő.
Vajon Tolsztoj mennyi idő alatt írta meg a Háború és békét?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr706823227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2008.08.27. 19:07:34

Szia, bocsi, hogy ez jutott most eszembe, de anyukám úgy halt meg, hogy nem köszöntünk el egymástól, leginkább ő tőlünk...nehéz ügy, meg hosszú is, de akármikor a sérelmekről, fájdalmakról, búcsúról, megbeszélésekről olvasok vagy gondolok, mindig Ákostól a kedvenc soraim jutnak eszembe, "Ez egy utolsó levél, egy meg nem írt, Egy befelé kiáltó pillanat. Nem szántja toll a jó papírt, Szememben lángok vallanak...." bocsi érte, nem is muszáj kommentbe hagynod. Szép napokat és sok erőt mindenhez!!! Üdv, E.

86215 2008.08.27. 21:44:28

Azt hiszem, hogy az első három mondat lesz nehéz, utána már menni fog... legyél erős, írd meg! szorítok neked!

84616 2008.08.28. 13:31:29

Tényleg elkezdeni nehéz, aztán már jön magától... írd ki magadból! Jobb lesz..én szorítok neked! :)

Dina 2011.07.03. 21:04:35

Unbelievlabe how well-written and informative this was.

Torie 2011.07.04. 19:50:09

Good to see a teanlt at work. I can’t match that.
süti beállítások módosítása