- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hogyan tudtunk élni nélküle?

2008. szeptember 05. - Antibaby
Anyu annyira aranyos volt tegnap, hozta a szokásos kis listáját, amit a feledékenysége miatt vezet (nem kritika, én is mindig mindent felírok). Amikor végre találkozunk, előveszi a cetlit, szemüveg az orrára, és belekezd a végeláthatatlan sztorijaiba és kérdéseibe. Most is kiterítette a hosszú papírcsíkot a tenyerébe, végigfutott egészen a könyökhajlatáig, és belekezdett.
Első téma, hogy ha elköltözünk, nehogy itt hagyjak neki internetszámlát, intézzem el a kiköttetést is, mert nem akar fizetni azért, amit nem használ. Persze, érthető.

Aztán:
Ő: Nem tudod, hol lesz a Szeptemberfeszt? Mondja a rádió, valami parkban, de sosem tudom felírni.
Mire én: Majd az Internet megmondja.
Kikeressük, egy perc.

Ő: Juj, az messze van. Hogy tudok odamenni?
Mire én: Majd az Internet megmondja.
Kikeressük, megközelíthetőség, fél perc.

Ő: Ez a belváros felől mutatja. Szerintem van Csepelről közvetlen járat. De azt honnan tudom meg?
Mire én: Majd az Internet megmondja.
Kikeressük, BKV útvonal, másfél perc.

Ő: Jé, itt térkép is van.
Mire én: Aha, térkép, de inkább műholdfelvétel. Nézd csak, ott egy csomó fa, az lesz a park! Itt szállsz le, átmész az úton, ott a park.

Ő: Nem láttam a lottósorsolást, nem tudod a számokat?
Mire én: Majd az Internet megmondja.
Kikeressük, fél perc, 0 eltalált szám. C'est la vie!

Ő: A Csodálatos világ, amit Rod Steward is énekel, meg Louis Armstrong, na annak a magyar szövege nincs meg neked?
Mire én: Majd az Internet kiadja.
Kikeressük, jé, Neoton Familia, szöveg megvan, egy perc. Youtube-on a szám meghallgatható, keresés 2 perc, meghallgatás 3 perc.

Aztán megláttam a papírja közepén felírva, hogy IVIV. Nagyon nehéz volt megállnom, hogy ne nevessek. Aranyos, még csak hallomásból ismeri. Belépünk, megkeressük Marikát, "ez sem mai kép róla", és "a betegség pár év alatt hogy meggyötörte". 3-4 perc.
"Ki van még fent?" 40 perc.

Ő: "Azt hallottam, hogy az Interneten külön meg kell tanulni, kiben bízhatsz és kiben nem."
Mire én, elfojtott nevetéssel: Bizony.

Ő: "Az Interneten mindent meg lehet találni?"
Mire én: Nem, a jövő heti lottószámok például nincsenek fent. Bár... ebben sem vagyok biztos.

Lehet, hogy mégsem kell kiköttetnem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr626823247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

67331 2008.09.05. 16:25:24

Volt egy osztálytársam, aki az összes házidolgozatát a különleges tudakozóból és az értelmező kéziszótárból írta :)

40669 2008.09.05. 18:30:46

(Bocs, szakmai ártalom: C'est la vie. Így írják. Bocs. :))

NH 2008.09.05. 18:35:11

Anyukám a minap e-mail címet diktál egy régi osztálytársamhoz, akivel ő találkozott: "akkor mondom, kisjózsi hernyó..." talán kukac, mondom "az az" válaszolja nevetve:)

89331 2008.09.05. 18:36:34

ÓÓ!! ez így nagyon aranyos!! hasonló zajlik itt is épp, úgy tűnik mamám megörökli ezt a laptopom, és nekem lesz egy másik. Nettezni akar, hihetettlen :DD

2582 2008.09.05. 18:56:06

mimke :) NH :))) kisg, lehet, hogy egy anyától származunk? (nem kérdeztem ezt már a héten tőled? (: ) csigabori, én kérek elnézést, és köszönöm, hogy szóltál.

bluemoon 2008.09.05. 21:14:39

Valszeg most zajlik az anyukák netes forradalma. Tessék szives őket beíratni egy tanfolyamra, a vállalkozóbb szelleműeket pedig csak úgy leülteni a gép elé. Az én anyukám 83 éves, és azt mondja, hogy ó, ő már nem tudja ezt megtanulni... De hogy örült, amikor megmutattam neki a testvére lányát, meg a családját az iwiw-en, meg a régi munkatársnőit. És a receptek is tetszettek neki. Azt hiszem egy egyszerű, csak netezésre való gépet összerakunk neki, és hadd szóljon!

43055 2008.09.06. 08:17:53

Miota Norvegiaban vagyok, az en anyukam is rakattant a netre. Azt hiszem miota kint vagyok sokkal tobbet beszelgetunk.

anyu(ha) 2008.09.06. 12:32:04

Az én anyukám két hete fedezte fel, hogy a gépén van net. És azzal az érdekes sóhajjal lepett meg valamelyik nap, hogy annyi dolga akadt, hogy nem jutott ideje netezni. Így aztán esténként jóformán kitúr engem innen, és szörföl. (De legalább nem piszkál a netezés miatt.)

24757 2008.09.06. 16:03:04

Muteromnak van gépe, de egyenlőre még nem kapott rá a netre pedig az is ott lenne neki. Viszont a sims 2-t nagyon nyomja. Bár ha netezne, az megnyugtatóbb volna... Gouranga!

77710 2008.09.07. 09:18:45

Aranyos történet. :) "Az interneten nincs lehetetlen, csak tehetetlen."

Jeneva 2012.01.16. 18:51:29

I thugoht finding this would be so arduous but it's a breeze!
süti beállítások módosítása