- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Kérdezz - Felelek

2008. szeptember 05. - Antibaby
Sosem tagadtam, hogy szeretem az ilyesmit, úgyhogy megint kitöltögettem, amit kell. Mert vicces és mert nem tud olyan egyszerű kérdéssor lenni, amin ne lenne érdemes elgondolkodni.
Nem kaptam senkitől, így nem kell továbbadnom sem, ugye?

Bemelegítésnek:
Étel: mostanában a sushi
Ital: ásványvíz, narancslé és sajnos kóla
Alkohol: szinte soha, szinte semennyi
Szín: fehér (és sok más)
Együttes: együttes? talán inkább zenekar!
Színész: Edward Norton, de csak egy orrhosszal a többi kedvenc, Tom Hanks, Robert De Niro stb. előtt
Színésznő: egyértelműen Meryl Streep
Film: rengeteget tudnék említeni  
Szám: ami 5-tel osztható

Hiszel-e:
Horoszkópban: a magazinokéban nem, a kidolgozottabbakban talán, vagy igen...
Istenben: nem
Túlvilágban: nem, az energia-megmaradásban viszont igen.
Földön kívüliekben: nemigen
Magadban: általában

Mit gondolsz róla?
Álmok: éjjel rémeket, nappal szépeket
Szerelem: sok szenvedés és sok boldogság
Élet: rövid, de még annál is keskenyebb
Halál: nincs mit tenni, egyszer mindenkit elér
Dohányzás: sosem éltem vele, mégcsak ki sem próbáltam
Káromkodás: nagyon zavar, úgyhogy igyekszem nem hozzászokni, semmilyen értelemben sem

Egyik-másik:
Vanília-csoki: csoki
Sör-bor: leginkább egyik sem, de ha már valami, akkor inkább sör. Vagy ha nagyon jó minőségű, akkor bor. Szemcseppentőnyi, csak az íze miatt.
Szárazföld-tenger: szárazföldön állva, tengerre nézve
Fekete-fehér: fehér
Hideg-meleg: meleg
Nap-Hold: Nap
Állat - ember: ezen még gondolkodnom kell
Rend - rendetlenség: rend

Közösség:
Szeretsz vásárolni?: időnként igen, de mostanában egyre kevésbé. Az eredményét annál inkább.
Szeretsz emberekkel találkozni?: nem
Szeretsz otthon lenni?: igen, de nem vagyok otthonülő típus
Hogy jössz ki a környezeteddel?: változó, a környezettől függ (meg persze tőlem).
Mikor ismerted meg a mostani legjobb barátodat?: 8 évvel ezelőtt
Szeretsz középpontban lenni?: Attól függ, mivel. De szeretem, ha körülöttem forog a világ.
Szereted, hogy ha boldog emberek vesznek körül?: szeretném
És ha szomorúak?: ez milyen kérdés?
Milyennek tartanak a többiek?: szerintem ebben nincs egyetértés köztük

Előfordult már, hogy:
Ültél már repülőn?: nem
Voltál külföldön?: igen, de nem eleget
Sírtál mások előtt?: sokszor
Másztál fára?: rég volt ilyen
Találkoztál már híres emberrel?: igen
Eltört egy csontod?: nem
Be kellett feküdnöd kórházba?: többször
Telefonbetyárkodtál?: igen
Lógtál az iskolából?: felnőttként igen, ahol már nem volt kötelező mindig bent lenni. Korábban soha.
Úsztál tengerben?: igen
Voltál templomban?: igen
Fent maradtál egész éjszaka?: voltak olyan éjszakák is
Táborban voltál?: igen
Gondolatban megöltél valakit?: nem gondoltam komolyan, de igen
Volt autóbaleseted?: nem

Egyéb:
Jobb, vagy balkezes vagy?: jobb
Mi van az egérpadodon?: Svájc zászlaja
Mi van az ágyad alatt?:  ágyneműtartó
Mitől félsz a legjobban?: időskori magánytól
Mi jár most a fejedben?: hogy mitől félek legjobban
Vannak háziállataid?: nincsenek

Múlt:
Akit a legjobban hiányolsz: egy anyukát
Amit a legjobban hiányolsz: a régi önmagamat
Életed legszebb időszaka: a kb. 2001-2005 közötti időszak
Életed legrosszabb időszaka: 22-23 éves korom körül
Ha visszamehetnél az időben, hova mennél?: nem mennék
Egy dolog, amit megbántál: nincs olyan
Egy dolog, amit elfelejtenél: máig kiható sérelmeket, megalázó helyzeteket (nem tudok egyet kiemelni)
Mi akartál lenni, ha nagy leszel?: matektanár, újságíró, de még mindig nem tudom pontosan, mi is akarok lenni valójában

Jövő: szép lesz, jó lesz
Állás: a jelenlegivel sincs gond, de ennél is lehetne jobb
Házasság: eddig jó
Gyerekek: remélem, lesznek
Fiad neve: Líviusz, Ádám, Kristóf, Adorján, de leginkább az, ami majd az apukájának is tetszik
Lányod neve: nem jut eszembe hirtelen
Hol fogsz lakni?: valószínűleg Budapesten vagy külföldi nagyvárosban
Mit fogsz csinálni 20 év múlva?: nem tudom, nem tervezek előre

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr1006823255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NH 2008.09.05. 22:49:10

Ez nagyon jó, kár hogy nem kaptad, azaz nagyon jó hogy adtad. Úgy értem akár lánc is lehetne:)

88448 2008.09.06. 09:50:25

Szerintem nem kell tovább küldened, én sem tettem. Meg sokkal izgalmasabb más blogjában is rátalálni erre a kérdőívre :)

2582 2008.09.06. 11:19:51

NH, ha van kedved, vedd úgy, hogy lánc és én neked adtam tovább. Érdekelne a te verziód.

86215 2008.09.07. 11:08:30

tetszik a listád:) én úgy oldottam meg, hogy a kommentdoboz fölé van beírva, hogy kinek küldöm tovább:))

19110 2008.09.07. 23:32:27

Szerintem ezt én is meg fogom csinálni.

2582 2008.09.07. 23:34:39

Örülnék neki.

36729 2008.09.08. 10:37:10

:D ez ilyen fertőző, látom :)

19110 2008.09.09. 14:09:14

Megírtam.

87350 2008.09.19. 19:30:41

"Szárazföld-tenger: szárazföldön állva, tengerre nézve" - ez mennyire szep. komolyan.

Gracye 2011.07.04. 00:44:54

Stands back from the kyoebard in amazement! Thanks!

Vinny 2011.07.04. 19:25:05

At last! Someone who understands! Thanks for psnotig!
süti beállítások módosítása