- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szolgálati közlemény

2008. szeptember 10. - Antibaby
Némi változtatást eszközöltem a linkfalon. Eltüntettem a játékokat, ami valószínűleg keveseket vág földhöz (használta bárki is? szerintem nem), valamint mostantól van saját "főoldalam", azaz shared items, amely segítségével végre meg tudok osztani egy-egy cikket a teljes weboldal linkelése nélkül. Eddig ezeknek külön bejegyzést szenteltem, de kényelmetlenül éreztem magam, hogy sok post csak arról szólt, más mit írt. Mostantól ez nem probléma, viszont összevontam a design "rovattal" (ezt páran szokták nézegetni), az ilyen témájú linkeket is a shared items-en keresztül fogom ajánlani. Régóta tervezem, hogy csinálok külön egy design blogot, s ha megvalósul, majd átkerülnek oda. Egyelőre szabadidő hiányában nem vágtam bele, anyagokat már gyűjtögetek, de nem szeretem fél fenékkel megülni a lovat.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr646823261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kasara 2012.01.16. 15:20:10

That's raelly thinking out of the box. Thanks!

Kasara 2012.01.16. 15:20:15

That's raelly thinking out of the box. Thanks!
süti beállítások módosítása