- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Vicces, pedig nem is az

2008. szeptember 27. - Antibaby
Sajtóvetítésen jártam. Az első sorban ült egy férfi, aki szinte azonnal elaludt. A film csendesebb, drámai jeleneteiben hallani lehetett, ahogy hangosan horkol. Persze pont mögötte ültem, hol máshol. Elég nagy illetlenségnek tartottam, mert egyrészt zavarta a nézőket, másrészt ott voltak a film alkotói, akik izgultak, milyen lesz a fogadtatás. Premier előtti premier, meg minden. A manus meg ott horkol az első sorban.
Aztán a film után beszélgetés kezdődött, a világítást felkapcsolták, egy ismert tévés kultúros és a rendező kis tonettszékekkel kiültek a vászon elé és elemezték az elemeznivalót, a sajtó munkatársai figyeltek, jegyzeteltek... a pasas meg még mindig ott horkolt az első sorban. Nem lehetett nem észrevenni. A beszélgetést vezető meg is jegyezte, hogy a rendező úgy járt, mint Elvis Presley azon a bizonyos, híres koncerten (, amikor nem bírta abbahagyni a röhögést, mert a közönség első sorában elaludt valaki).
Vége lett, a pasi a mocorgásra már felébredt, nyújtózkodott, de egyáltalán nem látszott rajta, hogy zavarná, sajtós létére belealszik a munkába. Még azon gondolkodtam, hogyan lehetne finoman jelezni neki.
Aztán hirtelen összeállt a kép, ahogy végignéztem rajta. Ez a férfi hajléktalan. Egy ápolt, tiszta hajléktalan, akit a jegyszedő időnként beenged aludni a filmekre. Láttam már ilyet, egyszer két hasonló férfi ült mellettem a Corvinban, s ahogy elkezdődött a film, elővettek egy papírba csomagolt szalonnát, zsömlét, kisbicskát, és elkezdtek enni, aztán szunyókáltak egy kicsit. A vászonra rá se néztek a két óra alatt.
Egyrészről ez nagyon rendes húzás, igazán humánus a mozi alkalmazottaitól, másrészről viszont biztos senki nem szólt még, hogy a bácsi ugyan tiszta és szaga sincs, de hangos. Utóbbi pedig alaposan elronthatja a fizető vagy tiszteletjegyes vendégek élményét. Külön abszurd, ha a film rendezőjével és producerével folytatott beszélgetés alatt történik mindez.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr736823309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2008.09.27. 19:57:19

lehet hogy én voltam az egyik férfi, aki melletted ült egyszer. szeretek oda nem illő ételeket enni a sötét moziban. egész grillcsirke, habos sütemény, krémsajt-sonka-kifli-paradicsom. http://href.hu/x/71kj

2582 2008.09.27. 20:16:14

Volt is egy ilyen posztod, ugye? Mi ez a link? Jaj.

bahha 2008.09.27. 20:22:22

volt. ajánló, hallgasd meg.

2582 2008.09.27. 20:39:08

Elsőre valami csengőhangos reklám jött be. Nem értettem, mi történt veled. :) Köszönöm. Letöltöttem.

bahha 2008.09.27. 22:06:05

ha lenne blogom, biztos beraktam volna oda. és talán letöltötted volna. de mivel nincs, gondoltam így hívom fel rá a figyelmet. nem kell beszarni :)

2582 2008.09.27. 22:31:56

Közben mailben is megírtam, hogy tetszik, és köszönöm. :) Az viszont nem tetszik, hogy nincs blogod. Legyen!

36729 2008.09.28. 11:15:06

akkor énis ideírnám, hogy nekem sem tetszik bahha blogtalansága, meg gondolom vagyunk így ezzel egy jópáran... :(

Lavar 2011.07.03. 12:22:30

It's much eaesir to understand when you put it that way!

Marden 2011.07.04. 16:12:56

That's relaly thinking out of the box. Thanks!
süti beállítások módosítása