- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ég a ház

2008. október 11. - Antibaby
Tizenegyre beszéltem meg az első programomat, hétvége lévén szerettem volna sokáig aludni. Szombat hajnalban viszonylag csendes a Margit körút és környéke, az új villamosok szinte hangtalanul suhannak egyik megállótól a másikig, autóból sincs túl sok.
Terveim ellenére 6:40-kor, irdatlan szirénázásra ébredtem, ami egyre erősödött és erősödött, majd a hangokból úgy gondoltam, épp a kapunk előtt kapcsolták ki. Mentőautó elég gyakran jár erre ahhoz, hogy felismerjem a szirénáját, ez meg nem olyan volt, úgyhogy nyilván tűzoltó.
Ég a ház - tört rám a felismerés, de nem volt erőm felülni az ágyban és az ablakhoz menni megnézni, mi történik. Biztos voltam benne, hogy pár másodperc múlva csöngetnek majd a tűzoltók, hopp, ki az ágyból, hálóingben menekülünk az utcára, s porig ég minden. Csukott szemmel vártam, mikor jön el a pillanat, s addig megpróbáltam végiggondolni, mi mindent kell magammal vinnem.
Van egy dobozunk, amiben tűz esetére összekészítettem a pótolhatatlan, számunkra nagy eszmei értékkel bíró cuccainkat, mint pl. régen megjelent cikkeinket, gyerekkori emlékeket, megsemmisült negatívú fényképeinket, nehezen beszerezhető iratokat, bizonyítványokat. Ha ég a ház, menekülés közben fel kell kapni és vinni. (Azt a kérdést ugorjuk át, miért papírdobozban tartjuk, s nem valami tűzállóbban.) Én hónom alá csapom a dobozt, Dris a két laptopot, meg még ezt-azt, aztán spuri.
Ahogy ezeket soroltam magamban, mintha bárányokat számoltam volna, szépen lassan elaludtam újra. Háromnegyed tizenegykor ébredtem. És nem égett le a ház körülöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr176823347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

39397 2008.10.11. 18:34:29

Ha jól belegondolok, a "fontos" dolgok egy fiókban vannak. De mókás lenne egy fiókkal menekülni :)

816 2008.10.11. 21:07:22

én komolyan csodállak, hogy egy helyen tartod a fontos dolgokat. már annyiszor elterveztem, hogy én is összeszedem ezeket, mert égőházas álmaimban egy sporttáskába dobálok be hirtelen mindent, amit meglátok, és azt hiszem, hogy az nem a legjobb megoldás lenne.

67331 2008.10.11. 21:37:22

Nekem égő házas álmaim utoljára kicsinek voltak...Úgyhogy abban egy plüssróka és az Egri csillagok szerepel, mint "fontos" dolog..Hm.

Lisa 2011.07.03. 20:52:33

I reockn you are quite dead on with that.

Jailyn 2011.07.04. 18:27:47

Dude, right on there botrher.
süti beállítások módosítása