- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

A ma elmarad

2008. november 07. - Antibaby
Eljött a nap, amit már vártam. Nem tárt karokkal, de tudtam, hogy bekövetkezik. Reggel kimásztam a fürdőszobába, és ott is maradtam. Teltek a tíz-húsz-harminc percek, és képtelen voltam bármit is csinálni a magam elé bambuláson kívül. Aztán jött a szédülés, hascsikarás, és társai. Valahogy eljutottam a telefonomig, hogy értesítsek mindenkit: a mai nap elmarad.

Túlhajtottam magam, és hozzájött még némi ez + az.
Miért csinálom mindezt? Aki ismer, tudja, hogy nem hajtok a munka hőse címre. Megbízható, pontos és szorgalmas igyekszem lenni, de kétszer is meggondolom, miért áldozom fel a szabadidőmet. Huszas éveimet 8-9 óra munkával és tartalmas estékkel, hétvégékkel töltöttem. Leszámítva, amikor írogattam. Az elmúlt másfél év viszont máshogy alakult, egyszerre változott meg az életünk, értünk el fontos mérföldkövekhez, és minden irányból jöttek a lehetőségek, amelyeket butaság lett volna nem kihasználni, mivel hosszútávú befektetéseink gyümölcsei. Mondjuk inkább félérett gyümölcsöknek őket. Az egyik oldalon ott a biztos pont, amiből élek, a másikon a lelkesítő, aminek tenni szeretnék a jövőbeli sikeréért. Pont azért, hogy egy-két év múlva már ne így teljenek a napok, ne rohanással és ne úgy, hogy belenézek a tükörbe, és egy elgyötört, karikásszemű szörny néz vissza. Megint ülhessünk szombat délelőtt 11-kor a kedvenc kávézónkban, beszélgessünk a politikáról és az élet nagy kérdéseiről, s nem legyen más dolgunk hétvégén, csak pihenni és egymással foglalkozni.
Max. fél évet adok még magunknak és ennek az őrületnek. Úgy érzem, ennyit még megér és ki is fogom bírni. Mert egyébként, fáradtság ide vagy oda, nagyon izgalmas dolgok történnek.

Most pedig megyek aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr356823395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyahajó 2008.11.07. 10:31:09

Az első bekezdés majdnem végéig azt hittem, hogy egész más lesz a végkövetkeztetés. Mondjuk egy bébi :)

89331 2008.11.07. 10:51:53

ÓÓÓ! azért ne hajtsd magad rommá, Antibaby!!! pihenj sokat, elvégre 7vége jön vagy mi a franc :)!!!!

2582 2008.11.07. 11:37:24

kisg, ez átfordítva így hangzik: karácsony jön, tehát hajtás. :) Hétvége? az meg mi? :)

2582 2008.11.07. 11:38:18

anyahajó, jaj, baba most eszembe sem jut, max. távoli célként.

67331 2008.11.07. 12:19:11

Ismerős a furcsa fej a tükörben..És a gondolat hogy majd egy-két-három év múlva learathatom a gyümölcsét a mostani szenvedésnek... De azért ne tedd tönkre magad, ennyit egyetlen cél sem éri meg...

sunnyboy 2008.11.07. 13:32:57

Drukkolok nektek, hogy ne úgy legyen, mint általában ilyenkor az emberek többségével lenni szokott. Hogy jó még fél év, aztán "pihi". S végül nincs kiszállás a körhintából...

68941 2008.11.07. 15:15:58

vigyázz nagyon magadra, mert élvezni kéne végre a szép új lakást, a szép új közös életet!! Minden szépet!!

56007 2008.11.07. 21:45:12

én is voltam így pár éve, amikor közel 5 évig pörgettem magam. lett lakásom, de három hónapig pihentem ki magam, úgy hogy dolgozni sem bírtam. megérte.

86215 2008.11.09. 10:44:52

ha lehetséges, akkor nem szeretném, hogy ilyen bejegyzések születéséhez okot szolgáltassál, nem biztos, hogy megéri....

qnumiw 2010.04.16. 12:41:29

Hauioq iiacimhakzzk, [url=http://bbrxohkdgdbi.com/]bbrxohkdgdbi[/url], [link=http://clhxphpvwdii.com/]clhxphpvwdii[/link], http://jdzusuuluxbn.com/
süti beállítások módosítása