- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2008. november 19. - Antibaby
Megmondom őszintén, sokszor nem értem a Budapesten járó külföldi turistákat. Félreértés ne essék, szeretem Budapestet. Csak 6 hónapig éltem máshol, de ahogy lehetett, rohantam vissza, a nyüzsi, a pezsgés közepébe. De nem értem, mit imádnak a németek a Vásárcsarnokon. Magyar viszonylatban ugyan elég nagy a kínálat, de náluk szinte minden kerület piaca ilyen nagy, szebb áruval van tele, ráadásul élére állítva kínálnak mindent, leesik az ember álla, milyen szépen tudják tálalni a portékájukat.
S nem értettem azt a három fős társaságot sem, akik közül az egyik a 19-es villamoson felolvasta a többinek az utikönyvből, milyen csodaszép is a Rudas Fürdő, majd kimutatott az ablakon, s a többiek bőszen bólogatva nézték az épületet. Néztem én is, sőt, fürkésztem, mit találhatnak szépnek ezen a borzasztó lepukkant romon, amely előtt elhaladva mindig arra gondolok, hogy idecsalogatjuk a nyugatiakat a fürdőink hírével, s micsoda szégyen, hogy hagyjuk ilyen állapotba kerülni külsőleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr346823111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása