- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Randi

2008. december 03. - Antibaby
Kicsit sem vagyok féltékeny, és nem vagyok az a nyomozós fajta csajszi sem, aki belenéz a párja mobiljába vagy kotorászik a cuccai közt, de most lefagytam egy percre. Ültünk az ágyon, Dris laptopja beizzítva, hogy még este kivégezzük a The Sopranos második évadját*. Keresem a következő részt az Intézőben, amikor a szemem sarkából meglátok egy "randi" című mappát.
Mintha csótány lett volna, vagy valami hatalmas, szőrös lábú pók, úgy emeltem vállaim elé a kezeimet, jelezve, van ott valami izé, amihez én hozzá nem nyúlok. Hangosan felolvastam: randi. Dris meg vigyorgott. Nem értettem, nem vall ez rá, randi, meg még kaján vigyor is... hát most kell megtudnom, hogy kígyót melengettem? Néztem a mappát, aztán Drist, aztán megint a mappát, és lefutott a szemem előtt, vajon mi lehet benne. 20-30 nő bikinis fotója? Esetleg A-tól Z-ig kartoték, mell-derék-csípő adatok, és kivel, mikor, mit... na ne!
Dris vigyorog. Nyissam meg! Nem nyitom. Megnyitja ő. Hát nem egy betűtípus? Telepítőfájl van benne a randi nevű betűtípushoz.

(* Kaptárlakónak üzenem, hogy a második évad 11. részének elején keringőznek a frissen vásárolt ház üres nappalijában.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr806823431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trix 2011.07.04. 01:02:21

That saves me. Thanks for being so sesnilbe!

Gracye 2011.07.04. 20:08:34

I went to tons of links before this, what was I thinnkig?
süti beállítások módosítása