- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Előkészületek

2008. december 24. - Antibaby
Az évfordulónk alkalmából véletlenül eltörtem Dris retró kávés készletéből - amit a nagymamája őrzött nagy gonddal, mielőtt nekünk adta - két csészét. Évekkel ezelőtt már leejtettem egyet, tehát most 6:3-nál tartunk. Próbált dühösnek látszani, de láttam rajta, hogy nem sikerül eléggé haragudnia.

Este büszkén dőltem hátra, hogy két kaját már meg is csináltam mára, alig van hátra néhány tennivaló. Most meg itt toporgok a lakásban, lassan dél van, és azt sem tudom, hol kezdjem a mindent. Lementünk délelőtt fát venni, de eltűntek az árusok. Anno a II. kerületben ilyenkor még simán lehetett fenyőt kapni, még olcsóbban is, mint amúgy, és csak sötétedéskor kezdtek felpakolni a teherautóra.

Karácsony ide vagy oda, a költöződobozok még mindig uralják a lakást, de már egyre több helyiség kezd kialakulni, pl. már van hova ülni a vendégeknek, van új főzőlap, ágy, matrac és mindent tudó zenehallgató, filmnéző system. Órák kérdése, és karácsonyt is varázsolunk a közepébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr686823463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verbeka 2009.01.21. 06:35:20

A Gránit gyár terméke? Ők tudtak a legretrósabb dolgokat gyártani. Ha igen, akkor talán lehet pótolni...

Kenisha 2011.07.03. 21:31:38

That's a mold-breaker. Great tinihkng!

Gerrie 2011.07.04. 16:47:26

I found just what I was needed, and it was entertiainng!
süti beállítások módosítása