- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Colours

2009. február 22. - Antibaby

Bírom magunkban, hogy ilyen színes a téli ruhatárunk (is). Bár a képen majdnem minden darab Drisé.
Most eszembe jutott, hogy pár napja okkersárga harisnyában és sötétkék farmerszoknyában mentem dolgozni, hozzá szintén okkersárga pulóvert vettem. Nem mondom, hogy nem voltam feltűnő, mivel a sárga szín mindig az, de szerintem ez még visszafogott. Épp ezért lepődtem meg, amikor egyik kolleganőm azt mondta, csinos, csinos, de nagyon extrém ez a szín. Extrém? Az okker? Mit szólna, ha nem fognám vissza magam, és tényleg úgy öltöznék, ahogy igazán tetszik?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr126823579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26323 2009.02.22. 18:34:26

Az okkersárga harisnya most nagy divat, nem? Nem követem a divathíreket, csak feltűnt nemrég, hogy egyik hétről a másikra tele lett sárga harisnyás lányokkal a város. Jó szín a sárga, nagyon szeretem, de sajnos pocsékul áll (mint majdnem mindenkinek, Te szerencsés vagy :) ), úgyhogy inkább lakberendezésileg élem ki a sárgamániámat, a mostani és a leendő konyhám is sárga, az ülőgarnitúra meg narancs. A lehető legocsmányabb, szürke, esős reggelen is, ha betámolygok a sárga konyhába kávét főzni, olyan, mintha sütne a nap.

1396 2009.02.23. 10:30:19

csatlakozom Morrihoz, sajnos nekem a feltűnő színek nem állnak jól, meg a gyárba csak visszafogott öltözetben lehet jönni. Viszont a konyhabútorom majdnem sárga, a nappalim meg tele van naranccsal, a legkedvencebb a kanapém, de ezt Morri nagyon jól ismeri, mert a nagyon kedves apukája hozta el hozzánk a kocsijával az üzletből :)

108333 2009.02.23. 11:49:28

Leírtad a gondolataimat!:) pont tegnap mostam színeseket és teregetés után azon gondolkodtam, hogy lefotózom a látványt az új okker pulcsimmal a közepén! de köszi,hogy te megtetted, mert úgy sem volt időm rá végül...:D

37621 2009.02.23. 11:56:23

én nemrég voltam rikítónarancsban, csak kézenfogva mertem menni :) http://teodora.freeblog.hu/archives/2009/02/14/Havas_szives/

2582 2009.02.23. 12:10:25

Teodora, ezt láttam nálad, és de jó!:) Az okkersárga most tényleg divatszínnek tűnik, sokan hordják legalábbis, de azért közel sem annyian, mint a lilát. Én az okker pulcsimat még 3 éve vettem, Bécsben, akkor ritkának számított ez a szín. Ritkának, de semmiképpen sem extrémnek. :)

37621 2009.02.23. 13:47:24

szerintem az okkersárga teljesen szolíd. jó, nem annyira, mint a testszínű, de azért olyan pasztellféleség.. ez egy elég feltűnő dolog, amikor hazamegyek, hogy télen (is) mindenki gyászruhában van. talán a kosz vagy a költségek az oka, nem tudom, de lehet, hogy megérné azt a kis pluszt a színnel járó hangulat.

67331 2009.02.23. 14:51:49

Én szeretem a szineket...Van is egy szép mályvaszín kalapom sárga virággal..De mindig megbámulnak vele..Egyébként sajnos tényleg nem mindenkinek állnak jól a színes dolgok :(

barb 2009.02.24. 21:13:12

Szerintem a sárga FELSŐK nem állnak jól mindenkinek, mert sápaszthatják az arcot. Pl nálam. De más élénk színek (a melegek) tökjók (nekem), a zöld, zöldeskék, pirosas-rózsaszín...
süti beállítások módosítása