- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Csak egy kör

2009. április 12. - Antibaby
Végre, végre, végre! Felavattam az új bringám, Dris éjszakai "csak megyünk egy kört"-re vitt, hogy megmutassa az élményt. Sokat kerékpároztam régen, de most már tudom, hogy egy nem megfelelő méretű, kényelmetlen masinán tettem, ráadásul mindig nagy bringás barátaimmal, akiknek meg sem kottyant 35 fokban letekerni a Csepel-Szentendre távot, nekem viszont kicsit sok volt elsőre. Így érthető módon nem hagyott akkora élményeket bennem, hogy mindennap ekkora túrákat tegyek. Most viszont szeretnék szép lassan edzésbe jönni, s ez a tegnap éjszakai tekerés meghozta a kedvem hozzá. A kivilágított épületek közt vagy épp a Duna felett (egyik hídon át a Művészetek Palotájához, aztán másik hídon vissza) kedves emberek jöttek szembe szintén kerékpáron, s pont olyan érzés volt, mintha Budapest egy kellemes, nyugodt, modern világváros lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr436823677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

111573 2009.04.17. 22:53:34

Biciklizni valóban nagyon jó! Most, hogy megkerült az ellopott bringám és már fel is lett újítva, én is sokat fogok tekerni - újra.

Teyah 2012.01.16. 09:20:38

I'm grafteul you made the post. It's cleared the air for me.
süti beállítások módosítása