- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2009. április 27. - Antibaby

Most, hogy rákaptam a bringázásra, olyasmit érzek, mint amikor úgy tényleg és igazán áttértem a vegetáriánus étkezésre. Valami megtisztulás félét, amire már rég vágytam. Pedig sosem voltam autós, mindig is a gyaloglás szabadságában hittem, hosszú távra meg tömegközlekedtem. Autónk sosem volt, anélkül nőttem fel, hogy bárkinek is lett volna jogsija a családban, nekem sem lett, nem is hiányzik. Az autó most is bérelt vagy kölcsönkért, és vidékre, utazásra, költözésre, nagy ritkán hangulatalapú városi kocsikázásra használatos eszköz az én fejemben, no meg design termék, de ez már más téma.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr666823699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása