- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Forog a mókuskerék

2009. június 02. - Antibaby

Szombaton volt az első házassági évfordulónk. (Igen, már el is rohant egy év.) Meg kell, hogy mondjam, van még min dolgoznunk. Szeretjük egymást, jó a kapcsolatunk, anyagilag gyarapodunk, szép lassan rendeződnek a dolgaink, de belekerültünk abba a bizonyos mókuskerékbe, ahonnan nagyon-nagyon-nagyon nehéz kiszállni. Főleg, ha saját vállalkozásról van szó, és beletettél sok évi munkát és nem kevés pénzt belefektettél. Egy erős kapcsolat bírja fél évig, esetleg kicsit tovább, de ha már két éve tart... Ez az egész lassan felőrölhet minket.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én sosem vágytam efféle életre, nem voltam karrierista. Végeztem a munkám mindig, ahol épp kellett, de a magánéletemhez, a pihenőórákhoz és a szabadsághoz mindig is ragaszkodtam. Sosem szerettem volna éjjelig dolgozó férfit magam mellé, sőt. Most meg az van, hogy a szombatokat is külön töltjük, ő a melóban, én meg intézem a saját dolgaimat, vagy teszek-veszek otthon. Tele vagyok tervekkel, ötletekkel, és időnként feszültséggel. Csak hát egy dolog a terv, és más dolog a tény.
Szombat este még azt írtam volna, hogy fenébe a házassági évfordulóval, ha a kedves nélkül tölti az ember. Aztán lett tányér méretű, csodaszép királyliliom, beillatozta a lakást, másnapra lett mosolygós férj, aki megnevettet, szuper étterem az eddigi egyik legfinomabb kajával, amit valaha ettem, és lett család körénk, kiöltözős, közös témákat találós, és hétfő estére végül megérkezett a boldogság is.
Lehet, hogy csak meg kellene tanulnom, hogy ez nem az az időszak, amikor elemeznem kell a kapcsolatot. Csak élvezni az együtt töltött perceket és a külön töltötteket is, aztán várni, hogy a kanyar után ezek találkozzanak, és egy, szélesebb útban folytatódjanak.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr286823751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kockas 2009.06.02. 19:35:32

Mindig azt kell értékelni, amink van. Mi az igazi együttélésünk első 3 hónapját kvázi különéléssel töltöttük, mert K 200 km-re dolgozott és csak hétvégén találkoztunk. Nem volt könnyű, de túléltük, megerősített bennünket.

68941 2009.06.02. 22:19:09

Szia, minden szépet nektek és ahogy a mondás tartja, bár elég közhelyes, amibe nem hal bele az ember, az megerősít. Reméljük, vége lesz egyszer nálatok is a mókuskeréknek, minden jó és vidám lesz! Szép napokat!

89331 2009.06.02. 22:59:26

Mindentől függetlenül azért boldog elsőt, Antibaby!!!:)

2582 2009.06.03. 16:15:08

Kockás, az első félévet mi is meglepően jól bírtuk. :) Kisg, Euthymia: köszönöm.

anyahajó 2009.06.03. 22:24:57

A mi eddigi négy évünkből én azt a konzekvenciát vontam le, hogy a házasság (és a gyereknevelés) valóságáról nagyon keveset tudtunk előtte - de ha többet tudtunk volna, talán sose vágunk bele. Ami meg nagy kár lett volna. Sok ideálkép volt a fejünkben, hogy milyennek kellene lenni, aztán igazából lett valami, ami vsz nem fedi az ideált, de az a lényeg, hogy a mienk és szeretjük. Amit még felfedeztem: időszakok vannak. Egyik ilyen, másik olyan. Akkor is jöhet jó, ha előtte egy héttel még azt gondoltam, hogy kizárt. Boldog elsőt nektek, és még nagyon sokat!

2582 2009.06.04. 19:34:39

Anyahajó, a gyerekről még nem tudok nyilatkozni, de belegondolva a mi gondunk nem függ össze a házassággal. Inkább azzal, hogy eldöntöttük, tényleg együtt szeretnénk csinálni az életet, családot, meg minden, és valahogy egyszerre jött össze sok olyan dolog, ami külön-külön is teljes embert kíván. Lakásvásárlás, berendezés, cégalapítás és menedzselés, meg én is vállaltam feladatokat a munkám mellé... még akár a nyelvvizsgám is ide sorolható. Ha elosztottuk volna mindezt 3-4 évre, nem lenne gond. Mókuskerék. Abba nem szabad belekerülni. :)

r- 2009.06.04. 20:42:44

a hazassag az nem az, hogy az emberek eldontik, hogy tenyleg egyutt szeretnek csinalni az eletet?:)

2582 2009.06.04. 20:54:45

Nem. Azt hitted? :) Mi pl. sokkal később döntöttük el, hogy összeházasodunk, mint hogy "tényleg együtt szeretnénk csinálni az életet". (Ha tudtam volna, hogy ismételgetve lesz, szebben megfogalmazom. :) ) Arra próbáltam utalni az előző kommentben, hogy ha nem házasodtunk volna össze, hanem "csak" élünk együtt, ahogy addig, akkor is ugyanez lenne most. Tehát ez a helyzet nem a házasság szükségszerű velejárója.

66509 2009.06.08. 06:41:54

En is sok boldog evfordulot kivanok! Ugyanebben a cipoben jarok (gyuru nelkul :) ), szerintem nem lehet sokaig igy csinalni... Mi is baromi sokat dolgozunk, sokszor egesz hetvegen nem latjuk egymast, hetkozben meg kb egy orank van naponta egymasra... Attol tartok szep lassan el fogunk tavolodni, pedig mar 10 eve egyutt vagyunk... :(
süti beállítások módosítása