- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Michael Jackson 1958-2009

2009. június 26. - Antibaby
Média, basszus... Olyan világban élünk, hogy amikor reggel megláttam az index.hu fő hírét, a meglepődöttség mellett egy pillanatra átsuhant az agyamon, hogy akár ügyes kampány is lehet Jackson visszatérő koncertsorozatához. Tőle nem is lenne annyira fura, mindig első volt, remekül használta a legeslegújabb, de talán még a jövő technikáját is. De a hír bizonyára igaz, ráadásul nem is kellene a koncertjeinek ekkora reklám, rekordokat halmozott már a visszatérés bejelentése utáni órákban is.

Akármilyen botrányai voltak Jackonak, akármilyen megfejthetetlen embernek tűnt, az egyik legmeghatározóbb alakja volt a könnyűzenének, hatalmas tehetség, s ahogy mondani szokták, állócsillag a popzene egén. Közben pedig egy szorongó gyerek. Félelmetes belegondolni, mi zajlott benne, legbelül. R. I. P., nyomatékosan.



Meglepett, hogy halálhírét az MR2 szűkszavúan, a bugyuta bulvárhírek végén, by the way közölte. Megszülte egy nő a saját unokáját, 6 lábú disznó született, elhunyt Michael Jackson. Aztán még egy kis cinizmus meg szörnyű humor, hogy az öröklét kérdésében a bálványok hallgatnak... azért ennél kicsit többet érdemelne, szerintem. A Radio Cafén már reggel 7-kor megy az emlékműsor, sok zenével, korrekt karrierösszefoglalókkal és beszélgetésekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr846823787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunnyboy 2009.06.26. 08:48:09

Ezt nem akarom elhinni! Kész vagyok teljesen... pedig nem is vagyok akkora Jacko fan. Bárcsak láthattam volna fénykorában egy koncerten...

sunnyboy 2009.06.26. 08:50:30

Hát ha valakiről így beszél Quincy Jones: „A testvéremet vesztettem el, lelkem egy része távozott vele. Ő volt a tökéletes szórakoztatóművész, akinek a munkássága örökre nyomot hagy a világon.”

2582 2009.06.26. 11:03:42

sunny, ugyanígy vagyok vele én is.

67331 2009.06.29. 20:11:13

szerintem mindannyiunk gyerekkorának a része távozott, mert ha utáltad, ha szeretted, biztos, hogy beszédtéma volt mindig is...

Micheal 2012.01.16. 16:22:02

I like to party, not look articles up online. You made it haeppn.
süti beállítások módosítása