- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Post-sűrítmény

2009. július 16. - Antibaby
Olyan sokáig néztem a fehér lapot a monitoron, hogy végül kidobott a freeblog. Bocs, letelt a fehér lap bámulására igénybe vehető idő. Jogos. Vagy írjak, vagy nézzek valami hasznosabb tevékenység után.
Az igazság az, hogy mostanában másfelé váltom meg a világot. Igyekszem úgy csinálni, hogy visszakanyarodjak ide, de előbb elmegyek nyaralni, simára pihenem a fejem és a lelkem, aztán lesz valami. Valami új helyzet, gondolom.
Valamikor az elmúlt két hétben szerettem volna írni egy-egy bejegyzést arról, hogy szerintem nem is olyan rossz film a Nem kellesz eléggé, mint mondják, és valami Jackson-ra emlékezőset is, meg hogy milyen profi anyajegyszűrést kaptam 5 oldalas, személyre szabott eredménnyel, hasznos információkkal és tanácsokkal (tízezerért), meg arról is, hogy babanézőben jártam, és puha volt, rózsaszín meg illatos, és minden előzetes várakozásommal ellentétben nem kezdett el üvölteni, amikor a karomba került... aztán valahogy mindig elveszett az ihlet.
Boldogság, ihlet, gyere haza!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr196823811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

89331 2009.07.16. 19:50:26

Továbbra is drukkolok, hogy hazataláljon:) Az szerintem sem rossz film. Kis könnyed szórakozásnak jó, és van benne pár eléggé találó mondat. Ja: és persze jó nyaralást, pihenést, és minden ilyesmit!!

68941 2009.07.17. 11:45:04

A film nekem is tetszett, bár én selejt vagyok ezen a téren, mert minden ilyen film tetszik. Juj, ezt az anyajegyes dolgot már tavaly is akartam kérdezni, hogy Pesten hol van...én még mindig nem voltam :( (egyszer igen,de akkor meg rossz volt a gépe a dokinak). Kívánok kellemes kikapcsolódást a nyaraláshoz!!!

Lári 2009.07.17. 13:32:41

Szia! Légyszi mondd el nekem, hol voltál anyajegyszűrésen, mert az én férjem háta olyan, mint a katicabogár :o) És itt a nyár meg a napozás, szeretném, ha látná egy ilyesmiben profi személy. Előre is köszönöm! Jó pihenést! Lári

2582 2009.07.17. 14:29:08

Euthymia, Lári, és mindenki: Egyrészt ez egy mobil melanomaszűrés volt, 1-2 hétig itt nálunk a cégnél lehetett szűretni, aztán tovább mentek egy következő céghez. Gondolom, ha egy irodaházba kihívják őket és több kuncsaft is van, akkor még akár olcsóbb is. Nem tudom. Mindenesetre a cég honlapja: http://www.melanomamobil.hu/index.php Ott meg tudjátok nézni a szűrési pontokat. Másrészt a Mammut II-ben működik a Biovital Egészségközpont, ott is végeznek hasonlót és jó tapasztalatom van velük, meg akinek ajánlottam, annak is. Őket itt találjátok: http://www.biovital.hu/szakterueleteink/brgyogyaszati-szakvizsgalat.html

68941 2009.07.17. 16:19:05

Köszönöm szépen a linket, megnézem és ha egyszer otthon járunk talán be is tudok végre ugrani hozzájuk! Köszi!

70592 2009.07.17. 23:05:43

köszi a választ a fel nem tett kérdésemre :) jó nyaralást!

Doughboy 2011.07.04. 06:10:37

This has made my day. I wish all psoitngs were this good.

Livia 2011.07.04. 19:34:58

I went to tons of links before this, what was I thinnkig?
süti beállítások módosítása