- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Börtön Leoben-ben

2009. július 27. - Antibaby
Jut eszembe, szintén Leoben-ben váratlanul szembetaláltam magam azzal a modern, minimalista berendezésű börtönnel, amiről pár éve itt a blogon is írtam. (Előzmények: 1, 2)
Késő volt már, szürkület, és hulla fáradtan vonszoltam csak magam, úgyhogy nem volt kedvem bíbelődni a gép beállításaival, de csináltam néhány képet, mert érdekes dologra bukkantam. Körbejártam az épületet, de nem volt fény benne, úgy látszott, csak nappal használják. Aztán, ahogy az egyik oldalához értem, látom, hogy a háta mögött szögesdrót és rácsos ablakok... vagyis a rabok valószínűleg hagyományos börtönkörülmények közt élnek, az elől álló látványos épületbe pedig max. könyvtárba meg sportolni járnak át, ha egyáltalán. Az üvegen belátva az egyik folyosón egy bankautomatát találtam, ez még inkább az egyik eredeti cikk kommentelőjének igazát támasztja alá, aki azt írja, hogy ő osztrák és ismer olyan embert, aki itt dolgozik. Úgy tudja, ez az elülső üvegépület csak a hivatali rész, ahol a bírói irodák vannak, a valódi börtön hátul található, és ugyanolyan régi "vár", mint minden börtön Ausztriában.
(A képre kattintva további fotókat találsz.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr326823827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raynes 2011.08.26. 18:45:14

I ralely needed to find this info, thank God!
süti beállítások módosítása