- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Madonnáról

2009. augusztus 24. - Antibaby
Madonnától én a Confessions Tour-t szerettem volna látni, de nagyon. Meg bármelyik másikat előtte. Mindig azt hittem, hogy ha egyszer Magyarországon koncertezne, a világ összes pénzét is összekaparnám, csak ott lehessek. Aztán a candy-s lemez és a hirtelen feketébe borult, túlságosan kigyúrt Madonna már nem jött be, ráadásul külföldön a koncertjeit mindenfelé fanyalgás kísérte. Nem akartam csalódni, kihagytam, a jegy árából pedig sütőt vettünk, ha jól emlékszem.
Most olvasom az egymásnak ellentmondó beszámolókat, és nézem a youtube-on a meglepő* videókat. Ha másért nem, azért sajnálom, hogy nem voltam kint, hogy most tudjam, mi a véleményem. :) Talán jó döntés volt lemondani róla, mert valószínűleg a fanyalgókkal értenék egyet. De az is lehet, hogy minden hibájával együtt is élveztem volna. Már sosem tudom meg. Madonnáról lekéstem, lekéstünk, azt hiszem. Nem drukkolok már, hogy legyen jobb és jöjjön vissza. Az nem lenne egészséges, neki.

* Meglepő, hogy Madonna szépnek, tini alkatúnak és nagyon kedvesnek tűnik.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr576823865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

56007 2009.08.24. 21:31:20

én is szerettem volna, úgy az erotica lemez környékén. aztán már nem.

56007 2009.08.25. 08:50:27

... ja, és mi nyaraltunk a pénzből. :-)

2582 2009.08.27. 06:37:25

Az Erotica olyan Gus-os is. :)

zsofff 2009.08.27. 09:50:15

* Meglepő, hogy Madonna szépnek, tini alkatúnak és nagyon kedvesnek tűnik. Tényleg ilyen volt. És nekem nagyon kellemes csalódás volt.

26654 2009.08.31. 10:52:59

Én is gondolkodtam rajta, hogy elmegyek, főként a La Isla Bonitáért, de aztán inkább nyaralni mentünk. A videókat nézve azt hiszem, a "technósított" számokkal nem igazán tudtam volna mit kezdeni. Madonnát viszont nagy élmény lett volna élőben látni, csúcs az a csaj (sokan mondják, hogy túl izmos, de az a helyzet, hogy ha választhatok, én is inkább túl izmos szeretnék lenni ötven évesen, mint elpunnyadt, asszonyfrizurás magyar panelfeleség...). Mindent összevetve picit sajnálom, hogy nem voltam ott, de csak egészen picit.

Rope 2011.07.03. 13:42:18

You keep it up now, unedtsrand? Really good to know.

Jailyn 2011.07.04. 17:56:41

What a joy to find such clear thinking. Thanks for potinsg!
süti beállítások módosítása