- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2009. szeptember 27. - Antibaby
És igen! Kimondottan jól éreztem magam, rengeteget nevettünk és mindenki oké volt. Zártkörű rendezvény egy olyan társaságban, ahol senki elől nem kell menekülni, senki nem viselkedik kellemetlenül, nem keseríti meg a másik szórakozását. (Ha lenne szórakozóhely, ami ezt adja, biztos bulizós lennék. Csak azért a zene legyen egy kicsit jobb.) Táncoltam is, sőt, egyszer én rángattam a parkettre Drist, ami megint csak előrelépés. Pláne, hogy előtte egy órával még majdnem kidobtam a taccsot négy korty Cuba Libre-től. Kicsit eltúlozták benne a rumot.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr416823893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása