- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Az Antigraffiti Kommandó akcióban

2009. október 06. - Antibaby
Két napja takarítják az aluljáróban a graffitit a falról, és komolyan mondom, fáj. Ez egy olyan aluljáró, hogy cső, szóval semmi elágazás, csak oda-vissza aluljárás. A falrajzok nélkül olyan sivár és szürke és légópincés, hogy sírva kell fakadni. Értem én, hogy a szép, új, márványborításúakra ne fújjanak, de ez kinek fáj? A színes, profi, igényes graffitik szerintem kimondottan feldobják a város amúgy elhanyagolt részeit, tűzfalakat, romos házakat, lehangoló aluljárókat. Ráadásul az igazán jók modern hatásúak, a graffitizett felületek pedig élő szövetei a városnak, együtt változnak a korral, mindig frissek és az aktuális kultúrát képviselik. Szerintem nem érdemes pénzt és energiát ölni abba, hogy elpusztítsuk őket. Úgysem lehet.

Ui: Kellett volna csinálnom before/after fotókat, a hatásosabb monológ kedvéért.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr256823905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26323 2009.10.06. 23:36:42

Lehet, hogy csak teret akarnak adni a következő graffitis generáció művészeti kibontakozásának. :)

sunnyboy 2009.10.07. 10:13:56

Ebben valóban igazad van, viszont kb. 1% az igényes graffiti a városban, a többi az igénytelen falfirka...

bahha 2009.10.07. 12:00:16

én attól kapok agyfaszt, hogy a szép új Desiro (http://www.logsped.hu/desiro.jpg) vonatokat több helyen összepingálták már, előszeretettel az ablak részt. én is mindig szerettem az igényes falfirkákat, de akik ezt csinálják, azoknak a kezét törném le.

73381 2009.10.07. 13:48:35

Nekem egy töredék pillanatig csak az tűnt fel, hogy valami itt nem stimmel, de mi olyan furcsa? Aztán esett le, hogy mintha korábban még nem az üres fal látszódott volna... Egyébként a rongáló graffitiseket szívből gyűlölöm, akik csak odafirkantanak 2 ferde vonalat pl a metrókocsi belső falára. De vannak akik tényleg igényesen rajzolnak, és ezzel egyben díszítik az amúgy sivár betondzsungeles környezetet, az ilyeneket bírom. Természetesen ezzel nem arra buzdítom őket, hogy minden egyes házfalat toljanak tele graffitivel, bármilyen igényes is tud lenni a dolog...

bluemoon 2009.10.07. 23:27:26

A békásmegyeri HÉV vonalán, a kijelölt graffitis helyen van most egy nagyon szép női arckép graffiti. ezeket nagyon szeretem. A tegek viszont nagyon idegesítenek. Azoknál kár a festékért.

37621 2009.10.08. 10:08:44

a firkálókat kéne üldözni meg takarítani, a szépeket meg támogatni megfelelő helyek engedésével.. pl. Svájcban többnyire így van, persze, vannak itt is hülyék, de a vasútak, gyárak környéke inkább művészi.

111573 2009.10.11. 12:07:52

Én sem értettem sose, hogy az igényes és tényleg szép graffitiket miért kell levakarni. Nálunk nincsenek ilyenek, csak irka-firkák, sajnos.

Marx Károly 2010.10.05. 17:27:33

Hát igen csak tudjátok mivel az alagutakat letakarítják és ott sok öreg régi van ezért oda amúgysem csinálnának! Viszont a belvárosban tele van undórító hanyag tegekkel és egyébként is életemben amikor bulban voltam és jöttem haza hétköznap Hétfőn 4 kor akkor is tele volt a város és csodálkoztam hogy mikor hogyan csinálhatják! Ha minden legális lenne az nem lenne annyira jó mert az adrelaninra mennek ezek rá!Egyébként is ha minden legális lenne nem lenne következő generáció!NE AZ ALAGUTAKA HID ALJÁKAT ÉS VASÚTIFALAKAT TAKARÍTSÁK HANEM A BELVÁROSI ÉS A BKVS MOCSKOS TEGEKET! De ha mindent lemosnának meg mindent lefestenének akkor jönne már az amerika verziója amikor ezüstnitráttal (barna lúg a héven meg a metrón) fenőkővel basznák össze a várost meg persze az AÚTOKRA IS MENNÉNEK ELŐSZERETETTEL!

Bubbi 2011.07.03. 14:20:17

I’m not wohrty to be in the same forum. ROTFL

Jessalyn 2011.07.04. 16:37:50

So true. Honesty and eevriythng recognized.
süti beállítások módosítása