- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

I wish I had

2009. október 15. - Antibaby
Az iwiwnél szűkebb körnek jött létre a blogom, és annál is szűkebb körnek szóló kinyilatkoztatásaimnak a Facebook ID-m, de egyre gyakrabban érzem, hogy kellene egy még szorosabb kör, amelyben tényleg minden kijöhet a számon. A tegnapi (munka)nap után nagyon jól esne, csak úgy, kétsorosakban kiírni magamból, hogy kinek az anyukája. Kellene egy olyan kör olyan emberekből, akik nem csak igazi barátok, de idejük is van, s nem dolgozzák magukat hullára minden este 8-ig, 10-ig. Bár lehet, hogy e feltétel alapján én is kívül rekednék a körön.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr186823909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2009.10.15. 07:41:13

Én létrehoztam egy névtelen blogot erre a célra. Azt sem tudom, olvassa-e valaki, de jól esik mindent oda kiírni néha.

Ildiko90 2009.10.15. 13:33:05

Szia! Hiányolom a magánéleti posztokat. :) Na meg, hogy anyukáddal milyen most a kapcsolatod. Amúgy jó ez a blog, elejétől kezdve elolvastam már régebben, de ez az első kommentem.

2582 2009.10.15. 16:26:08

Ildikó, nagyon örülök a kommentednek, köszönöm, hogy "előbújtál". :) Magánéletre sokkal kevesebb időm van, mint azokban az években, amikor sok bejegyzés szólt erről, meg stagnálnak is a dolgok... úgyhogy lehet, hogy ez az oka, ha kevesebbet írok mostanában róla. Igazság szerint én nem vettem észre. Anyukámmal a kapcsolatom jobb is, meg nem is, ennek talán tényleg érdemes lenne szentelni egy posztot, de a régieket is általában csak hirtelen felindulásból írtam, előre megtervezve sosem jön az "ihlet". :) Tervezek egy-két ilyen helyzetjelentős, összefoglalós bejegyzést, de még nem szántam rá magam, hogy ki is tegyem a netre. Állítólag ami késik, nem múlik. (Meg amit ma megtehetsz, ne halaszd... de az más ügy.) :)

sunnyboy 2009.10.16. 12:22:13

ne halaszd...HONLAPRA!:)

Ildiko90 2009.10.18. 17:42:55

Azért remélem hamarosan olvashatunk az előbb említett két témáról. :)

Dalton 2011.07.03. 11:34:00

I'm not easily imrepssed. . . but that's impressing me! :)

Caelii 2011.07.04. 16:02:24

I'm not easily impesrsed. . . but that's impressing me! :)
süti beállítások módosítása