- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Allee

2009. november 15. - Antibaby
Őszintén tudok lelkesedni a legújabb bevásárlóközpontért, mert olyan, mintha utánunk jött volna a második kerület, így egy évvel a költözésünk után, csak kicsit frissített kiadásban. Sokan mondják, hiányzik Budáról az a feeling, amit Pesten a vendéglátóhelyekkel teli terek és sétálóutcák adnak, és ebben van is valami. Ezért is örülök, hogy lett nekünk Allee (Simplon udvarral), és remélem, mielőbb lesz körülötte végig kávézós sétálóutcánk, és modern, világvárosi hangulatú Móricz Zsigmond körterünk. Hiányzik ennek a környéknek ez a fajta lendület, és hogy ezt még a mi életszínvonalunknak megfelelő szolgáltatásokkal és szemet gyönyörködtető épületekkel oldják meg, külön öröm.
Az Allee, azon kívül, hogy egész hétvégén a fejünk felett búgó repülőkkel, kicsit agresszív módon reklámozza magát, kellemes hely, tágas terekkel, vidám színekkel és dekorokkal, és hátul egy hangulatos kis parkkal. Tipikus ING-s épület. Még a nagy tömegben sem nyomasztó, ebben engem az Aréna Plázára emlékeztet. Van benne minden, ami jól jön nekem a városnak ezen a felén, a Sandwich Guru-tól, az Interspar-on és a mozin át a Pull&Bear-ig. Utóbbiban egyelőre úgy bánnak a vevőkkel, mint a bűnözőkkel, de remélhetőleg hamar észbe kapnak.
Nem hajtottam az akciókra, nem tapostam embereket egy kis árengedményért, de elég olcsón sikerült sok mindent beszerezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr786823937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

26323 2009.11.15. 18:25:25

Hú, a repülő engem is zavar, nem tudom miből gondolják, hogy többet járok oda, mert egész nap búgnak a fejem fölött. De az Allee és környezete nagyon tetszik, egyik este kicsit ki voltam akadva, amin nálam csak a séta segít, olyan jó volt késő este egyedül bolyongani körülötte, hirtelen világváros hangulatom lett. Bent még csak az Interspart mértem fel, de ami késik, nem múlik. (Viszont a nyitás napján is sípolt a mélygarázsban a szénmonoxidjelző, és senki nem foglalkozott vele, nem tudom, miért kellett megvárni, míg valaki rosszul lesz... :( )

67331 2009.11.15. 22:11:59

egyébként az az érdekes abban a repülőben, hogy baromira nem derül ki mit reklámoz, ha nem tudod, mi az, hogy Alleé, és szerintem az emberek nem nagyon szeretnek utánajárni az ilyesminek. Egyébként szerintem a Finta Stúdió összes építésze kiakadna, ha meghallanák ezt az összehasonlítást ;)) Amúgy a Wine and Coffee-t kipróbáltuk, és tök jó volt... Az nekem is nagyon tetszik, hogy végre van mozi a környéken ;)))), illetve, hogy végre van kávézó, ahova be lehet ülni. Nekem mondjuk leginkább a homlokzati és egyéb világítások nem jönnek be. És gondolom a szomszédos lakóknak sem....

2582 2009.11.16. 09:34:53

Mimke, a mozit :))) mielőbb szeretném belülről is látni. Az összehasonlítást (Aréna-Allee) nem a külsejére értettem, hanem arra, hogy belől elég tágas, és amikor sokan vannak, akkor sem nyomasztó, nem érzi az ember, hogy letapossák. Az Arénában szoktam érezni, hogy nyugodt hangulatú, jól áramlik a chi :), vagy nem tudom, és mintha az emberek is normálisabbak lennének ott, mint máshol. Biztos van valami titok a térkialakításban.

19110 2009.11.16. 09:45:59

Gázálarcot vigyetek! Nekem van egy otthon, kölcsönadom. :-)

sunnyboy 2009.11.16. 09:47:31

Van benne minden...jó sok CO is :)

26323 2009.11.16. 09:54:19

Ja, azt kihagytam, hogy viszont a Simplon baromira nem tetszik. Mondjuk nem is baj, nem kell ott laknom. :) A Wine&Coffee-ba meg tegnap kaptam egy csomó kupont, ingyen bor, ingyen kávé, aranyosak.

sunnyboy 2009.11.16. 14:51:17

http://index.hu/bulvar/2009/11/16/allee/?rnd=356 Ez meg már no comment!!!

vaku béla 2009.11.19. 22:31:10

nekem a park tetszik a hatalmas kavicsokkal :) ideális turbékolóhely nyári éjszakákra kár hogy már nem vagyok fiatal :)

2582 2009.11.19. 22:51:11

Béla, a turbékolás kortalan. :)

2582 2009.11.19. 23:23:37

Ez témába vág és szerintem jó: http://willfreeman.freeblog.hu/archives/2009/11/19/4492842/

Constance 2011.07.04. 16:13:02

This arictle keeps it real, no doubt.
süti beállítások módosítása