- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ünnepi hangulat és csecsebecsék

2009. december 05. - Antibaby

Kár, hogy a családomra nem jellemző a mindent átható szeretet, mert rajtam - valami érthetetlen oknál fogva - kitört a karácsonyi láz. Illetve csak karácsonyi hangulat, fanatizmusba szerencsére nem csapott át. Környezetbarát csomagolásokon, értelmes, ámde mutatós ajándékokon töröm a fejem, ráadásul idén kézzel készített is kerül mindenkinek a csomagjába.
Szinte biztos, hogy készítek pl. ilyen utalványokat, személyre szabottan. Nagyon tetszik az ötlet.

Minden átvezetés nélkül egy kérdés: Ti hogy és hol tároljátok az ékszereiteket, bizsukat, hajba-cuccokat, csatokat, gumikat, hajpántokat? A fuhafogas kicsinyített mására aggatáson és az egy dobozba összevissza bedobáláson kívül milyen ötletek vannak még? (Jelszó: minimál design, szóval ne hasonlítson ilyesmire.) Én a Profession-től kapott kuglóf fadobozában tartom az ilyen cuccokat. Néztem ékszerdobozokat, de kicsik és/vagy rondák. Én eddig azt hittem, szinte alig vannak ilyen csetreszeim, de már egy hete úgy érzem, minden mindennel össze van gabalyodva, a 2 egyforma színű csatból rendszeresen csak az egyiket találom, stb. Káosz a köbön.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr286823961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

816 2009.12.05. 20:22:08

nálam a fürdőszoba és a wc ajtaja (főleg a kevés hely és még kevesebb tároló miatt) belülről tele van zsebekkel. unatkozó nagymama varrta, vicces mintás anyagból, különböző méretű kis fakkok, amik elnyelnek mindent. mondjuk nem ékszereket nem tartok itt, de hajgumikat és egyéb csetreszeket elnyel. gyűrűnek pedig ott van pl. a gyűrűtartó famacska, aminek a farkára lehet ráhúzni, érdekes módon ezt nem használom, pedig gyűjtöm lelkesen :)

58245 2009.12.05. 20:39:13

Szia! Én például vettem egy közepes méretű (nincs elég csetresz :) )parafatáblát, arra gombostűket szúrtam és azokra aggattam az összeg nyakláncot, gyűrűt, hajgumit stb. Ezt tettem be a fürdőbe kétoldalú ragasztóval a csempére.

panci 2009.12.05. 20:54:55

néhány ötlet:http://fashionspotcom.blogspot.com/2009/10/schmuckaufbewahrung.html

26323 2009.12.06. 10:59:04

Én egy anyukámtól kapott fadobozban tartom, amit ki is dekupázsolt nekem, kb. A4-es lapnyi alapterületű, 10-12 centi magas, és a belsejében két sorban további rekeszek vannak. Nem minimál, inkább ilyen romantikus csajos, de azért nem is giccses. Beszerzési hely: művészellátó. Plusz van egy kisebb fa-bőr dobozkám a szilárd parfümöknek.

2582 2009.12.06. 11:08:00

Köszönöm mindenkinek az eddigi ötleteket. Hát igen, Morri, a minimált lehet, hogy inkább úgy kellett volna írnom, hogy ne legyen giccses. Csak nekem a giccs-ingerküszöböm :) nagyon alacsony. Egy ilyen fadobozom van nekem is, csak kisebb és nem rekeszes, meg nincs dekupázsolva - szóval egészen más. :) A dekupázsolás az a szalvétatechnikás, repedezett mintás bevonatolás, ugye? Egy ilyen doboz lenne jó nekem, csak mással vonnám be. Atyaég, a végén még kézműves leszek. :)

26323 2009.12.06. 13:49:28

Hidd el, nekem is alacsony. :) És igen, a szalvétás dolog az. Nézz körül, általában elég sokféle papírt lehet hozzá kapni. Mondjuk egy doboz miatt nem tudom, érdemes-e nekiállni, mert mire megveszed hozzá az alapozót, lakkot, repesztőt, stb., na annyi pénzből már egész luxus kész dobozkákat is találsz. :) Nekem a parafatáblás megoldás is nagyon tetszik, csak nálam kizárt, levadásznák a macskák.

2582 2009.12.06. 15:48:28

Hajlok afelé, hogy a pőre doboz tetszene nekem a legjobban, mindenféle alapozás meg lakkozás nélkül. A repesztés nekem nem jön be. Vagy valami textillel bevonva, vagy lefestve... na, még gondolkodom. :)

bahha 2009.12.06. 20:32:18

nekem is van egy ilyen doboz. karácsonyfa díszek voltak benne annó, amiket kipakoltam belőle és maradt egy fonott doboz, 3x3 kis lyukkal. na úgyhogy abban tartom (egy részét). ez izgalmas komment lett :D

Mike 2009.12.06. 21:43:23

van egy komódom, amit csináltattam, és annak a felső fiókja kicsit laposabb, mint a többi. És ebben tartom a cuccaimat úgy, hogy egy vastag kartonra ragasztgattam kicsi, közepes, nagy, bizonyos ékszerekhez igazodó méretű tető nélküli dobozokat. Nem szép, vacakolós volt elkészíteni, de azóta, mióta használom, nem tűnt el semmim, nem gubancolódott össze a nyakláncom, szóval sokkal stresszmentesebb az életem. És mások nem látják, hogy nem szép, csak azt csodálják, hogy odamegyek a fiókhoz, kihúzom és már meg is van, amit akartam :)

2582 2009.12.06. 22:11:27

Nagyon kreatívak vagytok. :)

Ildikó 2009.12.07. 20:53:43

Ez itt a reklám helye! :D Úgy tudom szeretsz filmeket nézni. Találtam egy vagyis kettő honlapot, ahol ingyen(!) lehet filmeket nézni, le sem kell tölteni. Az elsőn fent van a Michael Jackson film is, most néztem meg, nagyon tetszett. Csak azért mondom, mert volt itt egy Jacksonos bejegyzés. www.b617.wordpress.com www.freeonlinemovieklub.blogspot.com :D

73381 2009.12.08. 08:38:33

Én a most készülő gardróbszekrényünk egyik fiókját terveztem meg olyanra, hogy egy csomó kisebb-nagyobb rekesz legyen benne - ide kerülnek az ékszerek, övek, ilyesmik, plusza fürdőbe is készül az új bútor és oda is szeretnék egy ugyanilyen funkciójú kisebb fiókot a hajgumiknak, csattoknak, hasonlóknak.

2582 2009.12.08. 21:29:39

Sziszamisza, egy ilyen nekem is kell!

816 2009.12.09. 20:24:00

jut eszembe, még a régi lakásban úgy volt megoldva, hogy valami szerelvényboltban vagy hasonló helyen "csavartartó" dobozkákat vettünk. ezek egymásra/ egymás mellé csúsztathatók voltak és aprók. pici kihúzhatós műanyag fiókok amiknek az eleje átlátszó, tehát tudtuk, hogy mit raktunk bele, de mégis dekoratívak voltak azért. ilyenből legalább 40 volt egymáshoz illesztve az előszobai hatalmas tükör alatt.

freckled 2010.01.03. 19:33:51

Az én húgicám ilyet kapott születésnapjára a temérdek fülbevalójához: http://www.etsy.com/view_transaction.php?transaction_id=22015786

2582 2010.01.03. 20:25:00

freckled, ez helyes. Nem jó arra, amire nekem kellene, de tényleg helyes.
süti beállítások módosítása