- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Ha nekem lenne autóm

2010. január 14. - Antibaby

, legalább a cégnél küldenék egy kör e-mailt, hogy elhozzam, aki arról jön, amerről én. Úgy nem ketten ülnénk a kocsiban, hanem négyen-öten. Nem csak az órák alatt hazaérő gyalogosokon segítenék ezzel, hanem saját magamon is. 4 autó helyett 1, 40 helyett csak 10, 400 helyett 100 lenne az utakon, de azok tele.
Így, hogy nincs autóm, csak utasa vagyok egy kedves kollegámnak, mögöttünk viszont van két-három üres hely, ezt a linket fogom terjeszteni: BKV-pótló járat indul. Vagy ezt: Oszkár TeleKocsi.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr326824001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

84052 2010.01.14. 09:08:41

Az lenne jó, ha a cégek valamivel "jutalmaznák" azokat az autókat/egyéneket, akik így viselkednek. pl. benzinpénzbe való beszállás. és akkor lehetne készíteni egy beosztást, mikor/ki hozza viszi a másikat. de sajnos nem érdeke. akárcsak a rekreáció sem.

67331 2010.01.14. 09:34:07

Én is ma reggel a kocsiban hallottam ezt...Mondjuk tegnapra annyira elfáradtam, hogy ma reggel már én is kocsival jöttem. Igaz, hoztam két kutyát... De szerintem is tök jó ötlet, és én is terjeszteni fogom...Mondjuk nekem már az is kicsit könnyebbség lenne, ha lenne kivel besétálni...
süti beállítások módosítása