- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hm, ennek is vége

2010. június 04. - Antibaby

Elkényeztettek az utolsó hetemen, sok szeretetet kaptam. Hatvan valahány e-mail jött, amelynek kétharmadában személyre szabott, visszaemlékezős üzenet volt. Egy doboz marcipán, egy cserép virág, egy szál rózsa, egy CD és persze a kávéfőző... na nem, mintha az ajándékok számítanának. Elcsíptek a kollegák úton, útfélen a házban, és mindenkinek volt egy jó szava hozzám. Újaknak, régieknek, fiúknak, lányoknak. Még két vallomás is becsúszott a végére, nagyokat pislogtam a meglepettségtől.
A sors (vagy nem) akarta úgy, hogy épp azzal ne sikerüljön összefutnom, akivel még utoljára a legjobban szerettem volna. De sebaj! Minden úgy van, ahogy lennie kell.

Az normális, hogy semmit, de semmit nem érzek azzal kapcsolatban, hogy ma utoljára kisétáltam azon a kapun? Nem sírtam, nem nevettem, bár akkor már inkább az utóbbi... 
Ja, és hawaii inges napot tartottunk páran.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr856824103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2010.06.05. 19:56:05

Szia, minden szépet az újhoz...és izé, lekéstem az évfordulós gratulációt, azt hiszem :) de így utólag is ahhoz is minden szépet (ha jól emlékszem a dátumra 5/31)

2582 2010.06.05. 22:23:44

Euthymia: köszönöm. :) És a másikat is, nagyon figyelmes vagy! (5/30 :) )
süti beállítások módosítása