- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egy remek kis este és egy életérzés egyben

2010. július 15. - Antibaby

Vajon mire tud Budapesten kulturált közönség összegyűlni? Az A-hára. Valahol érthető, de mégis meglepődtem, mennyire sima az ügy. Lökdösődés, bunkózás nélküli este, kb. félházzal, ami épp elég a jó hangulathoz, de külön jó ahhoz, hogy az ember mozogni is tudjon a küzdőtéren. Ki is használtam, én koncerten még ilyen fesztelennek soha nem éreztem magam.

Odafelé Dris riogatott, hogy török Morten-imitátor jön, majd meglátom, aztán benne leszünk a Naplóban... Szerencsére nem lett igaza.

Volt már részem nagyobb show-ban, láttam már látványosabb díszletet, hallottam már jobb hangosítást is. A tegnapi A-ha koncert mégis életre szóló élményt adott. Alaposan feltöltött, lebegek tőle még mindig. Mondom ezt annak ellenére, hogy a körítés hagyott némi kívánnivalót maga után, néhol szegényesnek hatott. Mára viszont a hibákra már nem akartam emlékezni, és sikerült! Csak a zene, a hang (A Hang!), a feeling... az maradt meg. És hogy milyen jó fej volt a magyar közönség. Ismerték a számokat, nem csak a Take on me-t, hanem mindet, még a 2009-es albumról is. Ahogy együtt énekeltük a Hunting High and Low-t, még real time-ban előttem van. A zenekar köszönt mindent ezerszer, az elmúlt 25 évet, ja, nekünk, magyaroknak is. Kedvesnek és szerénynek tűntek. A közönség pedig méltó lelkesedéssel búcsúztatta el őket, szerintem megkapták a maxi size szeretetcsomagjukat. Nagy sikerük volt.
Úgy jöttünk ki, hogy hű, ez nagyon igényes zene...

Ezen a héten Morten Harket-be vagyok szerelmes.
Megint, és mint mindig. Az örök plátóim.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr836824135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

36729 2010.07.16. 11:03:40

tegnap este láttam egy összefoglalót a koncertről, hihetetlen, mennyire nem változott ez a pasi..

56158 2010.07.16. 12:46:09

Szó szerint egyetértek, az örök plátóival pláne :) Nagyon jó volt. Én azon azért meglepődtem, h mennyi pasi volt, akik pl. egy summer moved on-t v hunting high and low-t két kézzel integetve végigénekeltek :)

2582 2010.07.17. 11:24:24

http://www.rtlklub.hu/hirek/fokusz/video/95619

102092 2010.07.17. 23:12:07

Furuholmen sem változott szinte semmit. A beszámolód olvastán már nagyon bánom, hogy nem mentem el. Annak idején évekig kimondottan A-HA-rajongónak, "ahásnak" számítottam: a szobám tele volt a posztereikkel, az első négy albumuk eredeti műsoros kazikon szanaszét hallgatva, A-HA-jelvény állandó jelleggel az iskolaköpenyen... Ezzel a norvégiai hajós koncertvideójukkal próbálom kárpótolni magam, amiért már valószínűleg soha nem láthatom Őket élőben együtt: http://www.youtube.com/watch?v=0U9-uDJB7_M

Rézangyal 2010.07.23. 10:45:43

Annyira, de annyira jó volt hallani élőben A Hangot, és látni őket, ahogy szerényen megköszönik. Látszot rajtuk, hogy szinte le sem hiszik (egyébként én sem)mennyi szeretetet kapnak egy kelet-európai országtól, ahol eddig még soha sem jártak. És, hát igen, örök plátói nekem is. :)
süti beállítások módosítása