- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Champ

2010. október 05. - Antibaby

Nem vagyok az a telefoncserélgetős típus, nem veszek félévente, évente újat, csak akkor cserélem, ha már nagyon nem működik. A 4 éve beszerzett, máig igazán meg nem szeretett Nokiámat is addig használtam, amíg fel nem vette azt a szokást, hogy naponta 3x lemerül, vagy bontja a vonalat, ha beszélgetés közben érkezik egy sms-em. Hagytam, hogy tegye a dolgát, amíg tudja, aztán nyugdíjaztam. Ilyenkor is van feladata, még a Nokia előtti Siemens-em is megvan és aktív, minden reggel ő ébreszt.
Na de most, hogy a "máig igazán meg nem szeretett", kissé csúf Nokia kiöregedett, beszereztem egy szép, új mobilt. Tartottam a vérvonaltól, megjártam már a márkájával (pl. mosógépek terén), de nem volt akkora a kínálat a szóba jöhető telefonok piacán, hogy sokáig vaciláltam volna. Samsung Champ jött, látott, győzött.
Megvettem és beleszerettem. Az érintőképernyőt még szokom, simán előfordul, hogy csak el szeretnék küldeni egy sms-t, de véletlenül átállítom a hangprofilt vagy kikapcsolom a készüléket, de napról napra rutinosabbak az ujjaim. És tényleg szeretem. Minőséget sugároz, csinos, könnyű, se túl kicsi, se túl nagy, és bár nem volt elvárás a választásnál a nagy tudás, mivel én csak beszélek és sms-ezek majd vele, azért néha meglep, miket hajlandó megtenni a kedvemért.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr616824189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

816 2010.10.05. 11:32:04

ez most nagyon hasznos volt, az én telefonom is már elég régi de még működik, ettől függetlenül félévente utánanézek az új lehetőségeknek :)

Jarabin Bence 2010.11.27. 11:11:09

Igen, a Samsung Champ elég jó telefon. Én most fogok venni egyet. Nagyon sokat használtam már és nagyon tetszik. Ja, és eléggé dizájnos. :)

ttep free sex 0b4y 2011.07.02. 02:43:23

Champ.. I like it :)

Tessie 2012.01.16. 19:49:21

When you think about it, that's got to be the right aswner.
süti beállítások módosítása