- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Tévé és sorozatok

2011. március 26. - Antibaby

Közel 2 évi nemtévézés után egyszer, egy szép őszi napon leültem megnézni az X-faktort, és ott ragadtam. Tulajdonképpen Király Norbi tehet mindenről, rá szoktam fogni a gyengeségem. A neten terjedő videói miatt belenéztem a műsorba, aztán már a Megasztárba is, és odaszoktam a tévé elé. Akkor még 3 csatornát tudtunk fogni, szobaantennával, zizis képernyővel és időnként elhaló hanggal.
Aztán valahogy beszippantott. Mozgott benne a kép, szóval érthető. Dris végül eljutott odáig, hogy nem tud tovább élni műsorválaszték nélkül, úgyhogy előfizettünk egy 51 csatornás csomagra. Kb. 2 hónapig kapcsolgattam ide-oda, de alig találtam valami nézhetőt. Persze ez is relatív, kinek mi az. Biztos vannak érdekes kulturális  műsorok, de valószínűleg nem találom közülük az igazit. Volt régebben olyan, hogy Kultúrház... azt mintha szerettem volna.
Aztán rácsúsztam "a" valóságshow-ra, ami ellen eleinte minden porcikám tiltakozott, de mégis megtörtént, elvesztem. Talán úgy 2 hónapig követtem, aztán egyik napról a másikra lejöttem róla. Akkor kattantam rá a házátalakítós, lakberendezős műsorokra. Na nem a magyar, hanem a külföldi verziókra. Klasszak, de azokat is meg lehet unni, és meg is untam. Most megint ott tartok, hogy felőlem le is mondhatjuk az előfizetést.
A tévézés szerintem rászokás kérdése, de leállni róla nem olyan nehéz, mint gondolnánk. Sokkal jobb, amióta esténként megint filmeket nézünk, és nem a gügyögő műsorokat.

The Office / forrás: http://dewla.blog.hu

Na és a sorozatok... Ha a tévében mennek, hidegen hagynak. Soha nem szoktunk hétről hétreugyanabban az időben leülni, hogy 20-30 perces epizódokat nézzünk. Egyben viszont, egy este 5-6 részt megnézve, nagyon rá tudunk csúszni. Volt már Huff-os és Skins-es időszakunk, végignéztük a The Sopranos-t, az idei év elején pedig a How I Met Your Mother-t vettük "végig", utolérve az amerikai gyártást, de amit most nézünk, a The Office (az amerikai), mindent visz. Ilyen jót még sosem láttam, egyszerűen imádom. Nem hiszem el, hogy ilyen karaktereket ki lehet találni. Milyen ember lehet, akinek ezek a dumák és szituációk kipattannak a fejéből és ráadásul így át tudja adni? Néha már fáj, hogy mekkorát üt egy-egy poén. Hogy a tök egyszerű és gyerekes helyzetekből egyszerre milyen összetett helyzetkomikum tud kialakulni. Iggen! Ez az, ami nekem való!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr256824289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bahha 2011.03.26. 20:01:24

én viszont az atv-re kattantam rá. meg arra a műsorra, amiben a nő kutyákat gyűjt. beszarok, hogy megnéztétek a skinst, amúgy.

2582 2011.03.27. 10:47:13

A kutyagyűjtőst nem ismerem. Skins: miért? :)

bahha 2011.03.27. 20:26:19

hát, csak nem gondoltam, hogy érdekel titeket a kis csírák alkoholizálása meg züllése :) viszont a karakterek nagyon érdekesek, gondolom nálatok is ez volt a vonzó. vagy? és hányadik szériáig jutottatok?

bluemoon 2011.03.27. 20:53:48

Eeeegen, az amerikai sorozatírók tudnak valamit. Leginkább jól írni. Imádtuk mi is az Office-t, bár mi csak a tévében láttuk. Eddig.

67331 2011.03.27. 21:26:42

Az office az spec angol volt először...Mondjuk én egy részt sem bírtam megnézni belőle :) Ami nem baj, mert legalább eggyel kevesebb sorozat, amit nézek ;) Mondjuk én általában akkor nézek sorozatokat, amikor dolgozom a gép előtt....

2582 2011.03.28. 09:48:34

bahha: hát, azért ennél többnek érzem a Skinst. Legalábbis az első 2 évadot. A többi még hátravan. Meg egyébként is, attól, hogy én nem élek vele, még van egy csomó drogos vagy alkohol témájú film, zene, akármi, amit nagyon szeretek. Mimke: tudom, az angol sorozat volt az első, de az nem lett hosszú életű. Én abból egyetlen részt sem láttam, de sokan mondják, hogy az amerikai verzió sokkal jobb. Persze azt sem bírja mindenki, ízlés dolga. Nekem nagyon bejön.

bahha 2011.03.28. 11:12:11

hú, akkor azonnal töltsd le a 3-4. évadot, nekem az a kedvencem (abban vannak a leszbi lányok :D). most lett vége az 5-nek, ezt is imádtam, úgy érzem korszakváltás következett be a skins életében.

2582 2011.03.28. 11:53:16

Már régen várakozik a gépen, csak mindig volt "fontosabb", most pl. az Office hátralevő 3,5 évada. :) De előbb-utóbb sorra kerül az is, az biztos.

68941 2011.03.29. 23:57:09

Szia, én néha innét szedek ötletet, filmekaneten.blogspot.com/ ha nincs kedvem a BBC valamelyik dokumentumfilmjéhez (bár be kell vallani, nagyon tudnak a BBC-n, vagy csak mi vagyunk elfogultak). Mondjuk, egy idő után valóban unalmas, hogy minden celeb, vagy ki, arra vállalkozik, hogy elmegy a világ legvégére és megríkatja a nézőt az ottani emberek helyzetével. Amit nagyon szeretek az a Wanted Down Under, bár abból is inkább a úrjanézőt, amikor 1-2 év múlva elmennek a családokhoz, hogy akkor most lementek-e Ausztráliába/Új-Zélandra vagy sem. Érdekes sztorikat ad ki 1-1 műsor. Ami most nagyon tetszik, bár eléggé kis együgyű az a Cougar Town Courteney Cox a főszereplője (ebből az első évad a fenti oldalon megvan).Nevetős, még a Zuram is néha belefeledkezik :) Néha jó tévét nézni, néha meg jó nem nézni :)

2582 2011.03.30. 09:20:12

Köszönöm, Euthymia.

26323 2011.03.31. 13:31:05

Én magamtól sosem jöttem volna le a tévéről, de a sors elrendezte. Épp nyaraltam, jöttem-mentem az országban, aztán hetek óta először mentem haza, a 2008-as olimpiai megnyitót néztem volna, de nem ment a tévé. Kiderült, hogy a kedves Digi valami pár nap számlafizetés csúszás miatt megszüntette a szolgáltatást. Egy ideig még halogattam a dolgot, hogy majd bemegyek rendezni, aztán rájöttem, hogy sokkal jobb így. Aztán elköltöztünk, akkor már direkt nem kellett tévé, később a készüléket is elajándékoztam, mert csak útban volt. Perpill 4 sorozatot követek: Fringe, SGU, Californication és Event, tévét meg csak havonta egyszer látok, amikor Szegeden alszom egy tévéfüggő csoporttársnőmmel. A műsorok még csak-csak, de az a rengeteg reklám komolyan lesokkol. Más: tudod, hogy ma lesz az utolsó Bolhacirkusz? :(

2582 2011.03.31. 14:12:52

Igen, tudom. Na látod, még ez is... :)

Skip 2011.08.27. 07:04:37

I have been so belwidered in the past but now it all makes sense!
süti beállítások módosítása