- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Lookbook

2011. április 09. - Antibaby

Egy álmos reggelen lett pár szabad percem. Gondoltam, ránézek már a Lookbook-ra, hogy képben legyek, ha már annyi helyen hallottam róla. Egy pillanat alatt függőség lett belőle. Talán a 15. képig bírtam, hogy ne hype-oljak, ahhoz meg ugye regisztrálni kell, szóval megtettem. A második reggelen jöttem rá, hogy elvesztem. Az éjszaka folyamán mintha több ezer kép került volna fel, így akárhova kattintok, sosem érzem, hogy már mindent láttam. Ráadásul, akiknek több fotóját is hype-oltam, azok elkezdték ajánlgatni nekem az új feltöltéseiket... ez az, amiből nincs kiút. Na de nem is ezért kezdtem el írni róla, hanem azért, mert a Lookbook által egy új felfedezést tettem az ízlésemről. Ahogy a zenében, úgy az öltözködés terén sem szabad "műfajokat", stílusokat, ruhadarabokat leírnom. Lehet, hogy 1000 operából, reggae vagy techno számból egy sem tetszik, de ettől még nem lehetetlen a műfajban olyat alkotni, ami mégis bejön. Mindenből ki lehet hozni azt, ami épp engem érint meg, ami épp nekem fog tetszeni. A Lookbook (annyi street fashion oldal végignézése után) pedig kezd ráébreszteni, hogy igenis létezhet kecses, nőies klumpa, a pasztel színű, virágos minta is bejöhet nekem, csak a megfelelő "modellen" kell nézni, és nem minden fonott talpú platform cipő durung... Még a végén belefutok egy miniszoknya-gumicsizma összeállításba is, amitől elalélok...
Néhány kép, kattintásra megnőnek:

  
  
(A fotók a Lookbook.nu oldalról származnak.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr396824301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása