- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Frizkó

2011. április 22. - Antibaby

Nyomott vagyok még, de már tudok figyelni másra is, dolgozni és olyanokon dilemmázni, hogy vágassam-e ilyenre a hajam. Végre nem lenne az, hogy vagy nagyon be van sűrűsödve és 2 Tina Turner is kijönne a sörényemből, vagy frissen, fodrász után meg van ritkítva, de nem minden tincs ér bele a copfba.
Ráadásul ez vagány és talán jól állna. Talán. Bár a jelenlegi hangulatomban az sem áll távol tőlem, hogy simán letolassam az egészet nullással.

A kép forrása: http://styleandbudapest.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr736824317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rainbowchild 2011.04.22. 22:13:54

dettó ugyanezen a fazonon gondolkodtam,úgyhogy gyorsan leteszek róla, biztosan divat lesz

2582 2011.04.23. 11:38:10

rainbowchild, azt én sem szeretem, amikor mindenki egyforma frizurával járkál, úgyhogy megértelek, de szerintem ez már pár éve lecsengett, úgyhogy nyugodtan nyomhatod. :) Amúgy szerintem, ha egy hétig nem vágja az ember, talán már meg is szűnik ilyennek lenni, nem? :)

Ági 2011.04.25. 12:20:23

nagyon jó ez a haj, de működik ez máshogy is mint lófarokban? Amúgy irigylem, hogy ilyen bátor vagy hajilag, ez mindig is tetszett. :-)

2582 2011.04.25. 13:01:16

Pont azért tetszik, mert lófarokban ilyen, viszont leengedve meg nem látszana, hogy ki van nyílva oldalt. Nekem nagy problémám, hogy iszonyú sűrű a hajam, és csak nagyon kevés fodrász tud vele mit kezdeni. Ha rövid, azért szenvedek vele, ha meg hosszú, akkor azért. (Bár nem cserélném el máséval, az is igaz.) A mostani fodrászom jól megritkítja mindig, de hamar besűrűsödik újra és olyankor nem könnyű bánni vele. Ugyanakkor a ritkítás miatt nem ér bele minden tincs a copf-ba. Szerintem ez megoldás lenne, és arra is, hogy valami extrémebb, de mégis bárhol viselhető frizurám legyen. Egyébként tényleg bátor vagyok ilyen téren. Ha lenne türelmem és ügyességem hozzá, hogy mindig megcsináljam magamnak, meg kevésbé lenne erős a hajam, mindig "extrémebb" frizurát hordanék.

Marylouise 2011.07.03. 13:19:11

Many many quatliy points there.

Rochi 2011.07.04. 17:51:09

Cool! That's a celevr way of looking at it!

Dóci 2011.12.23. 00:48:52

Most akarom ilyesmire vágatni a hajam,nekem viszont nagyon vékony szálú és kevés hajam van ill. rövidebb ennél egy kicsit...hát kiváncsi leszek milyen lesz,én mindent bevállalok állandóan,és általában nem nagyon érdekel,hogy divat vagy sem.Nekem tetszen az a lényeg sztem

Bogi 2012.04.28. 13:29:13

Nekem pont ilyen van, vagyis még hátrébb van vágva, és én is féltem, de fölöslages volt mert mindenkinek tetszik :)
süti beállítások módosítása