- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Véres

2011. június 24. - Antibaby

Mentem nagy magabiztosan az orvoshoz, mit nekem egy kis vérvétel. Hát... úgy fájt, hogy majd' összecsináltam magam. Azt mondja a doki, ne húzzam el a karom, mert tönkrevágom a vénámat. Miért, elhúztam? Észre sem vettem, csak azt, hogy irdatlanul fáj, úgy, ahogy még soha, megközelítőleg sem. Mondja, hogy olyan ez, mint a fogorvos. Az is kellemetlen, de azért nem tanácsos elhúzni a fejem, mert a végén még véletlenül levágják a nyelvem. Nevet. Höhh, jó hasonlat.
Megint a karomra néz, áh, mondtam, hogy ne húzza el, ezt így nem szabad. Kihúzza, leragasztja, kezdjük előlről a másik karomon. Már remegek, mint a kocsonya, de mantrázom magamnak, hogy nem lehetek ilyen puhány, nem lehetek ilyen puhány. És jé, a másik karban nem fáj. Most akkor jól érzem, hogy nem én voltam rossz véradó?
Az ilyesmi előfordul, mindenki hibázhat. Csak az a baj, hogy egy ilyen apróság megvisel lelkileg. A fizikai fájdalom hamar elmúlik, de ezek után már attól is összerezzenek, ha azt mondják: Itt írja alá!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr856824363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vera 2011.06.29. 13:07:05

Haha! Tolem is mostanaban vettek vert. Kerdezte az aszisztens no, hogy nem baj-e, ha egy most betanulo, gyakorlaton levo lany veszi le. Mondtam, hogy persze, mindegy, gyakorolnia kell...stb. Nekem nem a venambol vettek, hanem az ujjam vegebol, ami egy nagy szivas. (Voltam mar parszor vert adni, es fejtek a venambol is rendesen, de ez volt a legcikibb.) Bemutatja a no a lanynak, hogy hogy kell csinalni - akkor derult ki szamomra, hogy valoszinu meg sosem csinalt ilyet-, a lany szur egyet, nagyon kellemetlen, kibuggyan egy pici ver, de mondjak, hogy nem eleg, szenved a lany egy kis fiolaval, hogy belepasszirozza a verem, nyomkodja, szorongatja, en pumpalom a kezem, de hat sz*t sem er. Mondom, hogy ha akarja, probalja meg egy masik ujjamon, nem gond. Nem tudom miert mondtam, pedig amugy nem vagyok mazochista. Mind a ketten neztek ram nagy csodalkozo szemekkel.:) Lany uj ujjat valaszt, mondja neki a no, hogy dofd bele jol, kulonben nem jon... Lany beledof, iszonyuan faj, de megint egy fel csepp ver, masszirozza, nyomkodja, semmi. Aztan a vegen mondja a no, hogy OK, koszoni tenyleg, de most mar megcsinalja o, demonstralva, hogy mi a "dofj bele jol" ugy megszurta a kisujjamat, hogy folyt le rola a verem. Erre a lany: "Huuu, hogy lehet, hogy most ennyi jon, jo eg, mennyi ver" meg ilyesmi, en kozben leizzadtam ot kilot, ki volt pukkasztva harom ujjam. Szep nap volt.:)

2582 2011.06.29. 13:21:37

Uh, Vera, ez a sztori még olvasva is durva. Nem vagyok az a típus, aki elájul a vérvételtől, de ez a tulajdonságom 30 mp-re van kifejlesztve. Úgy értem, ha nem vagyunk kész gyorsan és elkezdődik a vacilálás, feszült leszek.

vera 2011.07.01. 09:43:05

ez velem is igy van elvileg, haha:)
süti beállítások módosítása