- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2011. augusztus 29. - Antibaby

A következő post-ot csak erős idegzetű olvasóimnak ajánlom!

Tetszett a rózsaszín ing vagy póló férfiakon, amikor még szokatlan volt. Na és? Az én inger- vagy toleranciaküszöböm nem ezen a ponton keresendő.
Mostanában jövök rá, mindig is idegenkedtem kicsit a sminkelt nőktől, de egyre inkább bejön a férfismink. Talán azért, mert az előbbi manipulatív, az utóbbi viszont önkifejezési eszköz? (Mondjuk, ha az, akkor nőkön is bírom.) Nem tudom, lehet, hogy ez így félreérthető, mert nehéz megmagyarázni. És igen, szerintem jól néz ki egy megfelelő férfin egy megfelelő szoknya. Magam sem hittem el először, de azóta többször megismétlődött az élmény, hogy időnként tetszik a fekete körömlakk is. Khm, igen, férfiakon. Az a kontraszt, ami az egy egyénen belüli maszkulin és feminin tulajdonságok között csak így jön ki, és azt hiszem, máshogy nem is produkálható. És ez a kontraszt mégis finoman elmaszatolja a nemek közti határokat. Egy kontraszt, ami halványít. Képzavar?

Tudom, a többség úgy szocializálódott, hogy zsigerből rosszul legyen ettől a jelenségtől. Nekem viszont tetszik, mint ahogy az uniszex világ utópisztikus képe is. De előfordul, hogy az ellenkezője is. Ellentmondásos vagyok, tudom.
Nem kell megijedni, nem fertőzök. És kb. arra is nulla az esély, hogy ez a világ tényleg megvalósuljon. Maximum a divat szintjén. Az pedig úgyis átmeneti és közvetlenül csak egy réteget érint.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr216823943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása