- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2011. szeptember 08. - Antibaby

Eszembe jutott ma, hogy kb. 13 éves koromban készítettem egy interjút Bery-vel, aki akkor még Sugár Berci volt és épp a Muzsika hangjait próbálta a színházban, a még szintén gyerek Szinetár Dórával és Malek Andreával. Afféle gyerekinterjú volt, nem suliújságba ugyan, de egyszerű, felületes kérdések. Bery szülei először a lakásukra hívtak, aztán be a színházba, ahol a próba zajlott. Nagyon jó fejek voltak.
Bery-t nálam sokkal fiatalabbnak gondoltam, de most, hogy rákerestem, megtudtam, hogy 2 év sincs köztünk. Mindenesetre ő még akkor tényleg kisfiúnak tűnt, én meg nagy magabiztosan, meg mintha kötelező lenne, megkérdeztem tőle, hogy áll a lányokkal. Csak most, ezer évvel később jöttem rá, hogy nem válaszolt.
Hogy én milyen liba voltam...!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr346823947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása