- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Újabb kórházas hétvége

2011. szeptember 11. - Antibaby

Ma 8 hete, hogy elment a baba. Még nem állt helyre a ciklusom, pedig elvileg 4-6 hét alatt meg kellene jönnie az első menstruációnak. Nekem úgy 1 hónapja vannak premens tüneteim, de csak nem jött meg. Kezdtem aggódni.
Most pénteken este, a munkában, iszonyatos hasgörcs tört rám. Rólam tudni kell, hogy csak akkor veszek be gyógyszert, ha már nagyon elviselhetetlen a fájdalom, és most minden étkezéshez bekaptam egyet. Szombatra rosszabb lett, csak görnyedve tudtam kimenni a nappaliból a fürdőszobába. Vasárnapra meg már annyira fájt, és a hasfalam annyira meg volt keményedve, hogy majd' betojtam. Elindultunk a kórházba, a nőgyógyászati ügyeletre.
Megijedtem. Odafelé, az autóban már olyanok jártak a fejemben, hogy talán ki kell venni a méhemet, vagy valami hasonló. Biztos voltam benne, hogy bent tartanak, de még abban is, hogy azonnal műteni fognak.
A kórházban az ügyeletes orvos megvizsgált, jól kikérdezett, és megállapította, hogy semmi bajom. Megnyugodtam. Mégiscsak jobb úgy viselni a fájdalmat, hogy tudom, nem valamiért fáj, hanem csak úgy.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr366824491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gert 2012.01.16. 11:30:49

If you wrote an aitcrle about life we'd all reach enlightenment.
süti beállítások módosítása