- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Murphy törvénye

2011. október 04. - Antibaby

Miután tegnap végre eljutottam a nőgyógyászhoz, majd kiváltottam a gyógyszertárban a bogyókat, amiket felírt, és kigugliztam, hogy azok mégis mire jók, és már nyúltam volna a fiola után, hogy felbontsam... na, akkor megjött.
Én még vérzésnek így sosem örültem. Illetve egyáltalán nem örültem még.

Amúgy meg már két napja jönnek-mennek körülöttem a jó hírek, de úgy, hogy azt is alig vettem észre, hogy megint ellehetetlenült a kapcsolatom anyukámmal. Ma meg megtudtam, hogy meleg barátaim eljegyezték egymást, és már az esküvőt bejegyzett élettársi kapcsolat regisztrációját (szépen hangzik) tervezik. Olyan jó látni, hogy boldogok, és örülök, hogy végre megtehetik, hogy hivatalosan is összekössék az életüket!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr846824755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása