- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Már véget is ért

2012. március 22. - Antibaby

a "karrierem" pradásördögéknél, úgyhogy most Munkaügyi Központ és keresgélés ezerrel... 
5 munkanap és egy átgürizett hosszú hétvége után dobtam be a törölközőt, amikor a főnök legnagyobb problémája az volt, hogy teafőzéshez milyen sugárban öntöm a vizet a vízforralóba. Ráadásul meglehetősen sértegető hangvételben kritizálta, és nem én voltam az egyetlen, akivel így beszélt. Millió más bajom is volt a hellyel, de ez volt az utolsó csepp a pohárban. Pedig az elején tényleg tetszett...
Egyetlen kerek mondatban elmondtam, miért megyek el. Nem érzem cikinek, hogy így történt, egy olyan helyen, ahol 99%-os a fluktuáció. Abban a másfél hétben, amíg ott dolgoztam, én voltam az 5., aki felállt. Azt hiszem, ez sok mindent elárul. Én még egész kitartó is voltam, mert előfordult, hogy valaki már az első délelőtt távozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr416824897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

50818 2012.03.23. 07:19:52

Én azt hittem, ilyen helyek csak filmekben léteznek. Nagy szerencséje a főnöknek, hogy nem velem kezdett, mert a vízforraló alighanem a seggében kötött volna ki:) És állítom: kifogástalan szögben:D

2582 2012.03.23. 09:34:17

[Éva](#12025339): :D

81097 2012.03.23. 13:01:54

1. Mármint a pradás ördögök vagy a seggfej főnökök? Ez amúgy egy abszurdum, nem is a miatt, hogy néha tovább kell maradni, hanem, hogy ennyire genya a főnök... Tudod ki fog két hetet szünet nélkül egybe lenyomni egy ilyen szociopata társaságában úgy, hogy aztán még marad is. Akinek vasból vannak az idegei, leginkább. Főni meg feltételezem el nem gondolhatja, miért ilyen mimóza mindenki és miért cserélődnek a dolgozók vetésforgóban, mikor ő olyan fasza vezető (nem majd megmondják neki, hogy egy szeszélyes hajcsár és kb kibírhatatlan. Ő meg majd pont felfogja):)))

51269 2012.03.23. 15:42:48

Teljesen jól tetted, hogy felálltál. Ne te váltsd meg a világot, ha más kapja érte a középmenedzseri bért, és még a vízsugárdimenziókat is ő szabja meg.
süti beállítások módosítása