A K&H Bank úgy gondolja, hogy a napközben a számlámon történt pénzforgalomról éjjel 2 és 3 között küld sms-értesítést. Biztos, ami biztos. Hogy jó mélyen belém ivódjon a cég neve és ügyfélbarát hozzáállása.
Így megy ez már talán másfél hónapja, de eddig nem lépte át az ingerküszöbömet, ma éjjel viszont kicsit rosszul esett, hogy a pénteki utalásokról egyesével, úgy 1,5 percenként jött egy sms. Az én telefonomon egyébként egyetlen kopp-hang jelzi, ha üzenet jött. Most géppuskahangnak éreztem. Aztán, mire épp újra elaludtam volna, még jött kettő.
Reggel első dolgom volt, hogy felhívjam a TeleCentert, ahol tájékoztattak, hogy tudják. És ennyi. Nincs mit tenni, nem lehet konkrét időpontra időzíteni. Hogy miért, azt nem tudom, szerintem egyszerűbb programok is megoldják az ilyesmit.
Dereng nekem valami arról, hogy az sms-értesítő célja az, hogy tudjam, ha a bankszámlámmal vagy a kártyámmal valaki visszaél. Éppen ezért a tranzakció után pár másodperccel kellene megérkeznie az üzenetnek, nem pedig 12 órával később, az éjszaka közepén. Erre a felvetésemre azonban csak annyit mondott az - egyébként nagyon kedves - telefonos munkatárs, hogy igazam van, és nem én vagyok az egyetlen, akit ez zavar. Pont.
Fontos a lelki közösség érzése, nem mondom, de azért jó lenne, ha a hibát is elhárítanák.