- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hajnali sorozatlövés

2012. július 07. - Antibaby

A K&H Bank úgy gondolja, hogy a napközben a számlámon történt pénzforgalomról éjjel 2 és 3 között küld sms-értesítést. Biztos, ami biztos. Hogy jó mélyen belém ivódjon a cég neve és ügyfélbarát hozzáállása.

Így megy ez már talán másfél hónapja, de eddig nem lépte át az ingerküszöbömet, ma éjjel viszont kicsit rosszul esett, hogy a pénteki utalásokról egyesével, úgy 1,5 percenként jött egy sms. Az én telefonomon egyébként egyetlen kopp-hang jelzi, ha üzenet jött. Most géppuskahangnak éreztem. Aztán, mire épp újra elaludtam volna, még jött kettő.

Reggel első dolgom volt, hogy felhívjam a TeleCentert, ahol tájékoztattak, hogy tudják. És ennyi. Nincs mit tenni, nem lehet konkrét időpontra időzíteni. Hogy miért, azt nem tudom, szerintem egyszerűbb programok is megoldják az ilyesmit.

Dereng nekem valami arról, hogy az sms-értesítő célja az, hogy tudjam, ha a bankszámlámmal vagy a kártyámmal valaki visszaél. Éppen ezért a tranzakció után pár másodperccel kellene megérkeznie az üzenetnek, nem pedig 12 órával később, az éjszaka közepén. Erre a felvetésemre azonban csak annyit mondott az - egyébként nagyon kedves - telefonos munkatárs, hogy igazam van, és nem én vagyok az egyetlen, akit ez zavar. Pont.

Fontos a lelki közösség érzése, nem mondom, de azért jó lenne, ha a hibát is elhárítanák.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr746824977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2012.07.07. 19:13:07

na, ez hasonlít az én o2-vel kapcsolatos problémámhoz. De különösebben úgy érzem, egyik helyen sem lesz megoldás rá. Fura ez... Nekem sokszor nincs rendes térerő a telefonon, pár hete pont akkor ment el, amikor egy o2 üzlet előtt voltam. Berohantam, mutatom a srácnak, majd előkapja telefonját és közli, neki sincs térereje! Oh, hogy ez a problémamegoldás a köbön és vidáman mosolygot és még egy szívesen viszlát mondatot is benyögött,mikor eljöttem puffogva. Viccesek ezek a szolgálatók...

rldd 2012.07.07. 22:56:22

ha érdekel a technikai háttere, akkor íme: a banki rendszerekben nincs hétvége. péntek este beadott utalásnál ugyebár hétfőn indul el a tétel, de mivel a péntek esti zárás után a bankban már "hétfőt" látnak, ezért lekönyvelődött az utalásod, sőt az is lehet hogy el is hagyta a bankot. sokszor hétvégére altatják a banki rendszereket, lehet a k&h-nál valamilyen speciális másik rendszer miatt kell hogy élesbe álljanak. két dolgot tehetsz meg: - kikapcsolod a telefonod éjszakára. (nekem amióta ez megy, azóta nyugodtabban alszom, nem jönnek a push notificationok, világ túlfelén élő barátok emailjei, smsei) - lemondod a számládon történt terhelések smseit. ha jól tudom, ezeket mindenhol be lehet állítani külön. ha a netbankos esetleges betörés miatt aggósz, akkor kérj arra egy jelző smst, hogy ha belépsz a netbankba, pittyegjen a telefonodon. amúgy meg maradna a kártyáddal történt tranzakciók smsei, és a jóváírások. amire meg gondolom szívesen felébredsz, még hajnalban is :)

2582 2012.07.08. 12:54:14

[rldd](#12509527): Köszi a gyorstalpalót. :) Szerintem ez véletlenül esett most épp hétvégére, már az elmúlt 1-1,5 hónapban többször érkezett az sms éjszaka (előtte 10 évig soha), és nem mindegyik pénteki napon. A telefonomat szívesen kikapcsolnám éjszakára, de inkább nem teszem. Két nagyon fontos ember az életemben egyedül él. Ha történik velük valami, pl. rosszul lesznek (egyiküknél gyakran előfordul), jó, ha elérhető vagyok. A banki sms szolgáltatást meg lehet, hogy tényleg érdemes lemondani. Már jó ideje nem azt a célt szolgálja, amiért eredetileg előfizettem rá. Sokszor nem jön meg azonnal, a tranzakció után az sms, csak órákkal később. Akkor meg mi értelme? Egy csomót fizet rá az ember, pedig erre a szolgáltatásra is csak a félelemkeltés eredménye, hogy van igény.
süti beállítások módosítása