- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Bukta

2012. július 13. - Antibaby

Voltam KRESZ-vizsgázni, és... nem sikerült. Az a fura, hogy itthon már vagy egy hete 3-4 hibapontos próbateszteket írtam, és a vizsga óta is megcsináltam már 3-at, mindegyiken megfeleltem volna. Csak éppen akkor, éppen ott, élesben írtam 13 hibapontos tesztet.
Nem izgultam, nem stresszeltem, semmi ilyesmi. Csak épp elbénáztam pár választ, meg volt vagy 8-10 olyan is, amikkel még nem is találkoztam korábban, pedig végigvettem a tesztkönyv CD-t az elmúlt három hétben, esténként.
Irodába vissza, pótvizsgadíjat befizetem, várok a soromra, aztán nekifutok újra.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr896824983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

68941 2012.07.15. 10:16:49

Sajnálom, majd a következő sikerül! (amúgy vizsgákon én már alapból a kérdéseket sem szoktam érteni...azokat a kérdéseket, amiket előtte otthon értek)

nekem8 2012.07.15. 20:48:06

Szia! Örök igazság,hogy figyelmesen olvasd el a kérdést mert sok egyformának tűnő kérdés van abban a rohadt tesztben...:) U.I:én már 2 hónapja kinnt dolgozom Németországban és had mondjam el,bár nincs messze de nagyon messze van.....:)csóközön

vera 2012.07.23. 16:39:16

bocs, de ez ciki :))) (nalam egyebkent pont forditva volt, amig probateszteket irtam, mindig a felet elhibaztam, aztan a vizsga elotti ejjel tenyleg megtanultam mindent es egy hiba nelkul, elsokent jottem ki a terembol, annyira izgultam. szerintem a titka az, hogy ha valamiben nem vagy biztos, "lokd tovabb" es amire tutira tudod a valaszt, azt x-eld be rogton, aztan jonnek meg egyszer azok, amikben nem voltal biztos. en az elso negy-ot kerdest kapasbol tovabbkuldtem, mert annyira izgultam, hogy fel sem fogtam oket es nem akartam idot veszteni.) mindenesetre hajra a kovetkezohoz! ne parazz ra, ez nagyon fontos! es pozitiv hozzaallas ugye :)

67331 2012.07.26. 09:46:02

szerintem egy vizsgán megbukni sosem ciki. Mindenkinek megvan a maga rossz napja. Amúgy én is megbuktam az első kresz vizsgámon, ettől függetlenül nem tudom rosszabbul a kreszt, mint bárki aki vezet. Annyira izgultam, hogy egy csomó kérdést elrontottam..Van ez így..Ha tudod, akkor a cd-t szerezd meg, azzal talán jobb tanulni, mert jobban hasonlít a vizsga körülményeire. Mondjuk nekem vizuális a memóriám, szóval nekem mindenképp könnyebb volt úgy.

bahha 2012.07.30. 20:57:56

hol lehet venni kresz cd-t? egy ismerősöm szeretne, de nem talál sehol

2582 2012.07.31. 12:28:24

bahha: Az autósiskolában az ügyfélszolgálatosnál.
süti beállítások módosítása