- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

E-bike

2012. augusztus 04. - Antibaby

Kölcsönbe hozzám került egy e-bike a hétvégére. Elektromos, doppingolt bringa. Már első nap beleszerettem. Ugyanannyira kell hajtani, ugyanannyira fáradtam el, mint máskor, csak most 3x akkora távot tudtam megtenni, mint amekkorára egyébként szakosodva vagyok.
Dris találta ki, hogy próbálkozzunk meg vele, mert ő mindig menne gyorsabban és többet, mint én, csak nem tudom tartani vele a lépést. Na, most szinte fordítva volt, legalábbis a végén már kicsit lógott a nyelve. Én meg csak azt érzem, hogy mindenem ugyanolyan fáradt, mint máskor, amikor kerékpározunk, de most mégis olyan lazán ment és sokkal lendületesebb tempóban haladtam.
Szeretnék egy ilyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr146824997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisg 2012.08.06. 14:15:46

már nézte ezeket(számomra borzalmasan rondák, de ezért bocs)mitől elektromos? ha van benne valamilyen elektromos rásegítés, akkor hogy fáradsz el ugyanannyira (ha csak nem 50x annyit tekersz) ??

2582 2012.08.06. 18:48:21

kisg: Mint mindenből, ebből is van ronda és kevésbé ronda is. Amit én kölcsön kaptam, az szerintem nem volt csúnya. Mitől elektromos? Aksis. 3-4x annyi ideig tudok tekerni, így fáradok el ugyanannyira, mintha csak 1x annyi ideig tekernék, de nehezebben. :)

Dris 2012.08.07. 20:33:43

kisg: A bringa ilyesmi volt: http://ebikekitshop.com/ebike/bicycles/bh_neo_city Igazából észre se veszed rajta, hogy más, többnyire agymotorosak, kivéve a Bosch rendszerét, ami a középcsapágyház környékére van beépítve. A működésük lényege, hogy csak akkor segítenek, ha te is hajtasz. Több fajta megoldás létezik, de nagyjából olyasmi mind, hogy a rásegítés mértékét a 100%-tól 3-400%-ig tudod állítani. Nagyon finoman, minőségi módon kidolgozott rendszerek, nem olyan érzés, mintha ráhúznád motoron a gázt. Egyszerűen csak olyan, mintha folyamatosan hátszeled lenne. Nekünk azért jó, mert én a majd két évtizedes aktív bringás múltammal nyilván sokkal jobb kondiban vagyok Antibé-nél. Ezzel a megoldással, sokkal kiegyenlítettebbek a viszonyok. 30 km helyett 90-et tekerünk, mire ugyanúgy elfárad. Sokkal nagyobbakat kirándulhatunk, több tájélmény, ilyenek. Pedelec az ilyen típusú rendszerek gyüjtő neve, ha esetleg bővebben érdekel, erre érdemes keresni.
süti beállítások módosítása