- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Hajjaj

2012. szeptember 13. - Antibaby

Levágattam a fejemről kb. 10 kg hajat. Huhhhh. Olyan érzés, mint a bimbózó tiniszerelem.

Egyszerűen nem tudok visszaemlékezni arra a pillanatra, amikor úgy döntöttem, hogy ismét megnövesztem a hajam, dacára annak, hogy egyszer már sok éven át szívtam vele. Persze mindig az a baj, ami épp van: a rövidebbet formázgatni kell, amihez nincs türelmem, a hosszúnál meg kész tortúra megmosni és megszárítani. Mármint az én hajamból, merthogy olyan vastag szálú, hogy Dris szerint kamiont lehet vontatni vele, és olyan sűrű, mintha 3 ember haja lenne egy fejen.
A lényeg a lényeg: most nagyon jó érzés, igazi megkönnyebbülés.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr696825021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

73381 2012.09.13. 21:53:26

Kíváncsi vagyok, hogy milyen lett végül :)
süti beállítások módosítása