- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Világbéke?

2012. szeptember 14. - Antibaby

KDNP, MDF, MSZP, Fidesz, Munkáspárt

Kalocsán sétálva találtunk erre a kapura, olyan "cég"táblákkal, amelyeket ritkán, vagy talán sosem lát egy helyen az ember.

Klikk a képre, és megnő!

Mivel a fotó éjszaka és mobiltelefonnal készült, nem jó minőségű, de azért a lényeg látszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr546825023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blur7 2012.09.16. 09:32:40

Nagykoalíció.

lill 2012.10.10. 13:08:56

Kalocsán!!! Én kalocsai vagyok és jó ideje olvasom a blogodat, de mióta ritkábban írsz, azóta én is ritkábban olvaslak, meg nem is vagyok most Kalocsán :) Máskor is szoktál arra járni?

2582 2012.10.11. 08:03:28

lill: Köszi, hogy régóta olvasol, és hogy most te is kommenteltél. Igyekszem egyre gyakrabban írni. :) Sokszor járok Kalocsán és a környékén, Dris gyerekkora, családja, barátai kötek oda. Nyáron többször Szelidre mentünk pihenni. A blogban még nem írtam róla, pedig megérdemelné a hely, hogy megörökítsem és reklámozzam. :)
süti beállítások módosítása