- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Egészségügy

2012. szeptember 22. - Antibaby

Csodálatos az egészségügy. Nem, mintha bármikor is különösebben megbíztam volna benne, de azért ezek az utóbbi években tapasztalható extra hosszú várólisták az időpontokra, kiakasztóak.

Tavasszal jelentkezik a tünet, májusban már aggasztó, elmegy az ember a háziorvoshoz. Júniusban vérvétel, vizeletminta... hó közepére megvan az eredmény. Beutaló ultrahangra, 2,5 hónap várakozás. Augusztusban ultrahang, az eredménnyel vissza a háziorvoshoz. Beutal a szakrendelőbe. Közben munka meg miegymás miatt nem tud azonnal rohanni meg telefonálni az ember, úgyhogy szeptember közepét írunk, mire a szakrendelő időpontot ad. Várakozás a vizsgálatra: 2,5 hónap. November utolsó napjára talán el is kezdik kezelni azt, ami tavasszal produkált tüneteket.

Közben egy spiri-guru ismerős felajánlotta, hogy megreikiz ingyen. Hát, nem tudom...

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr466825027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

almove 2012.09.24. 18:21:08

A reiki akkor is hat, ha nem hiszel benne... Egy próbát szerintem megér! Pláne, hogy ártani nem lehet vele! Én is szkeptikus voltam még pár hónappal ezelőtt, de miután az allergiámat sikerült kikezeltetnem reikivel, azonnal elmentem én is reiki tanfolyamra. Ma 10 perc alatt elmulasztottam egy kollégám egy napja tartó fejfájását... :) Viszont, legalább valami jelképes dolgot nem árt adni annak, aki kezel, mert akkor nagyobb a hatása.
süti beállítások módosítása