- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Szolgálati közlemény

2012. november 03. - Antibaby

Írtatok néhányan, hogy mostanában nem tudjátok elérni a blogomat. Tegyem nyilvánossá, adjak jelszót stb.!
A helyzet az, hogy nem védtem le jelszóval, nem rejtettem el a publikum elől semmit. Amikor napokig az jelenik meg, hogy "Ez a blog szünetet tart" vagy "Karbantartás, egy pillanat és jövünk", az egyszerűen a freeblog gyenge pillanata. Az erősekre koncentráljunk, szerintem!
Kérlek, legyetek türelemmel, térjetek vissza később! Én is így teszek, bár előfordul, hogy napokig nem férek hozzá én magam sem a szerkesztőfelülethez vagy a saját blogomhoz. Ez van. Nem hiszem, hogy tudok bármit is tenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr826825053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása