- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

Carbonfools A38

2012. november 10. - Antibaby

Először jártam az A38-on, és valahogy kívülről meg a híre alapján jobbra számítottam. Ez az a hely, ami az igényes hangosításáról híres? Hát... a tegnapi Carbonfools koncert hangosítás és közönségszínvonal szempontjából csalódást okozott. Ráadásul nagyon vidáman mentünk, és mire tényleg arra került a sor, amire jegyet váltottunk, már teljesen lehúzták a hangulatot... Az enyémet legalábbis mindenképp. A Colorstar volt az előzenekar, a hangulatcsináló, de nálam pont az ellenkezőjét érték el. Sok-sok évvel ezelőttről nem voltak rossz élményeim velük kapcsolatban, de most kimondottan szenvedtem tőlük. Az az egy óra, amíg játszottak, egy egész napnak tűnt. Aztán jött az átállás, ami alatt azért nem szoktam türelmetlenkedni, mert tudom, milyen jó lesz majd, ha minden klasszul fog szólni. Sajnos nem szólt. Hiába adott bele mindent a zenekar, nem tudott igazán elkapni.

Az új lemez viszont nagyon tetszik, és szerencsére a CD járt a koncertjegy mellé, úgyhogy most rongyosra hallgatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr296825057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemevid 2012.11.11. 12:04:17

annyira vacak a hangosítás az A38-on, h múltkor egy teljes napig nem hallottam a bal fülemre ( amúgy semmi gond nincs a füleimmel) csak az első sor környékén kellett állni a barátnőm miatt ennyit szerettem volna mondani. köszönöm :)
süti beállítások módosítása