- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2004. december 23. - Antibaby

Nem is gondoltam volna, hogy a szingliség ilyen új tapasztalatokkal gazdagít majd. Már az első egyedül töltött héten feltűnt, hogy van jó, és rossz oldala a pasitlanságnak, - pl. annyi hagymát ehetek, amennyit csak akarok, viszont hátrány, hogy nem érem el a hátam közepét, következésképpen be kell szereznem egy segédeszközt a tisztántartásához – de ma, a nagy karácsonyi előkészületben rádöbbentem, hogy még sosem vittem haza saját kezűleg a fenyőt. A létező legkisebb fát vásároltam meg, s majd’ leszakadt a csuklóm, mire hazaértem vele, de igazán büszke voltam magamra. Háhá, önálló nő vagyok.
Egyébként mindent megvásároltam már novemberben, amikor jutalmat kaptam a cégtől, most már csak apróságok miatt kellett beszaladnom a Mammutba. Muffin-papír, ezüstszínű csomagolóanyag, szalvéta, gyümölcslé. Drisnek vettem még valamit, mert keveselltem az ajándékát. Remélem, örülni fog. Délután elkezdtem ajándékokat csomagolni. Nem ez a legégetőbb feladat ilyenkor, de imádok hosszan elidőzni vele. Gyönyörű kis csomagok készültek, egymás mellé rakva kimondottan üdítő látvány. Dris itt járt délután. Először azt hittem, segít majd, de telefonált, internetezett, evett, dumált, megint telefonált, aztán elszaladt, mert valakivel találkoznia kell… Kiábrándító volt. Ezzel együtt nem tudtam rá haragudni, egyrészt, mert áhítatos karácsonyi hangulatom van, másrészt most kezdett el igazán hiányozni. 4 év után ez az első karácsony, hogy nem lesz velem. Az ajándékátadásra is csak vasárnap este tudunk összefutni. Erre gondolva elpityeredtem.
Na, leírom, kinek mit vettem. Anyunak rádiós ébresztőórát. Öcsikém, Dugó egy sportpapucsot kap. Az unokahúgaim, Rien és Dini egy-egy sminkeléshez használható bigyókat tartalmazó szettet kap, ezüstszínű az egész, nagyon pöpec. Dris narancsszínű csuklószorítót, bőr vagy műbőr, nem tudom. Aztán egy “Terézapu filmre lép” című könyvet, és 2 db afrikai shea vajból készült kozmetikumot. Ennyi. Ilyen rövid a család+barátok listám. A szüleim korán elváltak, és később Apu meg is halt, nagyszüleim szintén, szóval kicsi a család.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr86818617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neveah 2011.07.04. 06:13:11

Smack-dab what I was loknoig for—ty!

Kayleen 2011.07.04. 18:55:03

Real brain power on display. Thanks for that awnser!
süti beállítások módosítása