- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. január 13. - Antibaby

Délután a föld felett jártam 15 cm-rel. Végre jött Béla, és nagyon kedves volt. Rögtön, miután megérkezett, dumálni kezdett velem. Kiderült, hogy mindössze két nap különbséggel születtünk. Szerintem csoda, hogy még nem verekedtünk össze, mert két kos nem nagyon fér meg egy csárdában. Kérdezte az aszcendensemet, amit nem tudtam, majd beszélgetésbe kezdtünk arról, hogy a kosok vonzzák vagy taszítják-e egymást. Igazából ő bolygatta a témát, s ezt jelnek vettem. Sőt, az arcát nézve észrevettem, hogy elpirult egy kicsit. De amikor épp ahhoz értünk volna, hogy Ő kos és ÉN kos hogyan viszonyulunk egymáshoz, kirontott a szobájából Steve kollegám, és elkezdett az iktatási rendszer kérdéseivel macerálni. Miután elment, Béla ismét a “hogyan jönnek ki a kosok egymással” kérdéskört kezdte boncolgatni, de Steve visszatért, és nem hagyta, hogy lecsaphassam a feldobott (?) labdát. Pipa voltam. Elkezdődött az órájuk, és én – az egész esetet pozitívan értékelve – hazamentem. Nagyon fel voltam pörögve. Aztán, mint akiből egy hatalmas fecskendővel kicuppantották az összes energiát, fél 9-kor ágyba zuhantam, s aludtam, mint a bunda.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr436818659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mahalia 2011.07.04. 00:33:20

Great hammer of Thor, that is powefrluly helpful!

Eddi 2011.07.04. 20:19:07

So excited I found this article as it made tihgns much quicker!
süti beállítások módosítása