- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 06. - Antibaby

Felesleges mondani, hogy az első együttalváson is túl vagyunk. Reggel nagyon jó érzés töltötte el a lelkem. Néztem, ahogy ott feküdt csukott szemmel mellettem, és olyan szép volt. Hosszan néztem az ágyban, néztem a moziban, néztem az utcán sétálva, és a mozgólépcsőn állva, s még mindig hihetetlennek tűnik, hogy ott van. Ismét megvitattuk, milyen régóta figyeltük már egymást. Emlékszik, hogy amikor egyszer bejött hozzám a céghez Dris, milyen újságot nézegettünk, vagy hogy melyik pólóm volt egyszer rajtam nyáron. Nekem akkor még fogalmam sem volt róla, hogy egyáltalán észrevett. De ha ez így van, és tényleg már ilyen régóta tetszettünk egymásnak, akkor mit vacakoltunk idáig?
Reggel, amikor kinyitotta a pilláit, megcsillantak a szemei, ahogy meglátta a beszűrődő napsütésben a testemet. Tetszik neki, látom rajta. Úgy bánik vele, mint a porcelánnal. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr146818823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyndall 2011.07.03. 11:11:10

Haha. I woke up down today. You’ve cehreed me up!

Marty 2011.07.04. 18:04:08

Such a deep asnewr! GD&RVVF
süti beállítások módosítása