- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 09. - Antibaby

Dristől egy nagyon ízléses kis virágot kaptam Nőnap alkalmából, nem is tudom, mi ennek a neve.

A tegnapi napom percről percre be volt osztva. Bélával megdumáltuk, hogy tanítás után jön, s addigra készítek fini vacsit. A napom azonban - fene se tudja, miért - elég idegesen telt, feszült voltam. Amikor hazaértem a munkából, elkezdtem rendezgetni a virágaimat, s az egyik vázát sikerült úgy felborítanom, hogy a tartalma szanaszét áztatta a szobát. Végigfolyt a szekrényen, be a tévé alá, a fényképek közé, a zoknisfiókba, a számlatömbbe, s eláztatta Dris féltve őrzött szórólapjait is. Ahelyett, hogy rendbe ránthattam volna a lakást, és nekiállhattam volna főzöcskézni, próbáltam kiszárítani a cuccokat. A radiátorra számlákat aggattam, a Drissel közös képeinket pedig szanaszét terítettem a szobában, szárítás céljából, kicsit aggódtam is, hogy nem tudom őket elrakni Béla érkezéséig. Ezután kapkodva láttam hozzá a vacsora elkészítéséhez. Rakott krumpli és chilis bab (mindkettő vega), hogy legyen választék. Bár nem volt előre betervezve, úgy gondoltam, amíg a kaja a sütőben van, leborotválhatnám a lábamról a borostát. Naná, hogy ezt is rohanva csináltam, és naná, hogy 3 helyen megvágtam magam. Folyt a vér végig a vádlimon, a sípcsontomon, a combomon. S ahogy lenni szokott, kaptam egy utolsó döfést: Béla telefonált, lemondták az óráját, úgyhogy hamarabb jönne. "Hú, de jó, akkor be tudsz szállni a főzésbe."- ujjongtam, de  valószínűleg megijedt, mert végül az eredetileg megbeszélt időponthoz képest is 20 percet késett.
Egyébiránt az esténk nagyon jól sikerült, hamar elfelejtettem az addigi idegbajt. Bár Béla hangsúlyozta, hogy nem igazán éhes, két púpozott tányérral is evett a rakott krumplimból, öröm volt látni. Imádom, ahogy fekszik az ágyamon, vagy ahogy olyan dolgokat csinál, amit sosem gondoltam volna, hogy egyszer majd ő velem... vagy ő nálam... Napról-napra oldottabb a hangulat, egyre többet beszélgetünk, nevetgélünk, és tabuk nélkül - de nem obszcén módon - beszélünk a szexről, meg természetesen gyakoroljuk is. Figyelmes, gyengéd, kedves, értelmes és mosolygós. Szerelmes vagyok már, vagy mi lesz?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr766818837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása