- szerkesztés alatt -

Antibaby naplója 2004-2013

Antibaby naplója 2004-2013

2005. március 14. - Antibaby

Ciki vagy nem, még csak tegnap tudtam időt szakítani az Oscar Gála végignézésére. Nincs értelme egy fél hónappal később már, hogy a jelöltekről és a díjazottakról okoskodjak. De hogy ez a Chris Rock micsoda egy tapló... Ha ő humornak szánja, hogy mindenkit megbánt, és ezt Amerika kajálja, akkor ott valami nagy bibi van. Az elején elmondták, azért esett idén rá a választás, mert az Oscar-díj átadás nézettsége évről-évre alacsonyabb, és nyitni szeretnének a fiatalok felé. Hát, ha én fiatalnak számítok még a 28 évemmel, akkor kikérem magamnak, hogy ezzel az ürgével közeledjenek felém. Az egyik, hosszan hangoztatott poénja az volt, hogy mindenki jó filmet akar csinálni, de aztán amikor belevág, jönnek a zűrök. Pl. Tom Cruise-t szeretné, vagy Russel Crowe-t, de csak Jude Law, vagy Colin Farrell ér rá. Chris Rock szerint az elmúlt években minden filmben Jude Law szerepel, de felteszi a kérdést: Ki ez a pasi, és mit keres itt? Aztán Tobey Maguire-t célozta meg, és elsütötte azt a szánalmas viccet, miszerint Tobey nem is színész, csak egy harisnyás fiú. Meg voltam rökönyödve, hogy még Kirsten Dunst is vigyorgott rajta. Nagyjából mindenkit lefikázott a srác, akit csak kedvelek, úgyhogy az első tíz perc után már égnek állt a hajam. Órákkal később lépett a színpadra Sean Penn, hogy átadjon egy díjat, Chris Rock-hoz fordult, és felvilágosította, hogy ki is Jude Law. "Jude Law az egyik legtehetségesebb színész mostanában." - mondta, és szikrát szórt a szeme. Sean Penn-ben sosem csalódok, nagyon határozott pasi.
Egyre műveletlenebb vagyok Oscar és a filmek világa terén, és ez nagyon bosszant. Néhány éve egy két lábon járó filmlexikon voltam, most meg azt sem tudtam, hogy megakedvenc-szívemcsücske, azaz Ethan Hawke a jelöltek között van, méghozzá az eredeti forgatókönyv kategóriában. Hihetetlen, hogy 4. hónapja működik a blogom, és még meg sem említettem őt. Valamikor a '90-es évek elején láttam a Holt Költők Társaságát, és azóta nagy rajongója vagyok. Amit nálunk vetítettek a filmjei közül, azt 1 kivételével mind láttam. A korábbi filmjeit akár 10-20 alkalommal is újranéztem. Számomra ő egy kultfigura, még ha Magyarországon - jellemző módon - szinte csak az Uma Thurmannel kötött házassága révén ismerik is.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby2004-2013.blog.hu/api/trackback/id/tr956818861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása